کد خبر: اهدای-خون-444-نفر-از-داوطلبان-هلال-احمر-سی
۲۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۰۵
اهدای خون 444 نفر از داوطلبان هلال احمر سیستان و بلوچستان

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، علیرضا میربهاء الدین گفت: داوطلبان نوعدوست سیستان و بلوچستان که همواره در برنامه های خیرخواهانه حضور فعال دارند این بار نیز به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراکز انتقال خون شهرستان ها حضور یافتند تا با اهدای خون خود جانی دوباره به بیماران نیازمند به  خون، بخشیده و حیاتی تازه به آنان هدیه کنند.

وی افزود:در این برنامه که  به همت واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر برگزار شد، پس از معاینات لازم   ۴۴۴ نفر واجد شرایط اهدای خون بودند.

میربهاء الدین اظهار داشت: داوطلبان جمعیت هلال احمر کسانی هستند که تعهد اجتماعی دارند و در قبال اجتماع احساس مسئولیت کرده  و با اعتقاد به نوع دوستی، ایثارگرانه خون خود را اهدا می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همچنین گفت: جمعیت هلال احمر در راستای تشویق مردم برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی و ایجاد آمادگی‌های لازم میان داوطلبان نسبت به تأمین مستمر خون سالم، با انجام فراخوان های عمومی (در شرایط عادی و اضطرار) در قالب طرح ملی حمایت ماندگار فعالیت می کنند. .

میربهاءالدین ادامه داد: ارائه خدمات و حمایت های داوطلبانه در راستای حلقه اتصال نیاز نیازمندان و توان توانمندان در 18 شعبه هلال احمر با حضور ۱۷ هزار و ۴۲۶ داوطلب فعال در استان در حال انجام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha