کد خبر: اتمام-کار-بررسی-احراز-پرونده‌های-جانب
۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۲۴
اتمام کار بررسی احراز پرونده‌های جانبازان مازندرانی

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  «ایثار»، هدایت مظلومی از اتمام بررسی احراز پرونده‌های جانبازان و آزادگان سرافراز استان خبر داد و گفت: با تلاش همکاران در ستاد استان و بنیادهای تابعه، کار بازبینی و بررسی مجدد احراز ۳۳ هزار و ۹۳۴ تن از جانبازان مازندرانی به اتمام رسیده است.

مظلومی افزود: از مهرماه  سال ۹۸ کار بررسی و الکترونیکی کردن احراز پرونده‌های جانبازان مازندران به صورت خودجوش در سطح استان آغاز شد و با ابلاغ دستورالعمل  از ستاد مرکز این روند با سرعت بیشتری فرآیند خود را طی کرد و خوشبختانه در فرجه زمانی تعیین شده، این مهم محقق شد.

مدیرکل بنیاد استان مازندران با اشاره به اینکه تمامی اسناد مربوط به احراز جانبازان پس از اسکن، ثبت در سیستم می‌شود، گفت: مراحل احراز بر اساس قوانین کمیسیون با دقت نظر خاصی صورت گرفته تا حقی از جانبازان عزیز ضایع نشود.

مظلومی با اشاره به اینکه ۱۷ هزار و ۱۱ فقره از برگه‌های احراز در سیستم ثبت  شده است عنوان کرد: مابقی اسناد احراز، با سرعت بیشتر روند ثبت سیستمی خود را سیر می‌کند. جهت بررسی مجدد پرونده‌های جانبازان استان بیش از 60 جلسه کمیسیون احراز با حضور اعضاء در ستاد استان و نمایندگان شهرستان‌های تابعه برگزار شده است.

وی تصریح کرد: نهایی کردن پرونده‌های احراز جانبازان مازندران حاصل برنامه ریزی، تلاش، کوشش صادقانه و همت بلند همکاران خدوم بنیاد بویژه درحوزه بهداشت و درمان و تعاون و امور اجتماعی در ستاد استان و شهرستانها حتی در ایام تعطیلات نیز بوده است. در کمیسیون احراز استانی سعی شده است از مجرب‌ترین و مطلع‌ترین همکاران که به قوانین احراز آشنایی کامل و اشراف داشته‌اند بکارگیری شود تا پرونده‌ها به نحو احسن، دقیق و با ظرافت بررسی شوند.

مدیرکل بنیاد  استان  مازندران گفت: رویکرد سازمانی ما در بحث خدمت رسانی این است که دریافت خدمات از سوی ایثارگر به سهولت و آسانی صورت گیرد و شأن این عزیزان در تمامی جنبه‌ها حفظ شود. این خدمات زمانی ارزشمند است که توأم با رضایتمندی جامعه هدف باشد.

مظلومی عملگرایی در کار و انجام وظائف را یک امر ضروری دانست و گفت: مهم این است که در تمامی حوزه‌های خدمت رسانی، به وظیفه خود عمل کنیم و با ایده و فکر نو بدنبال ارتقای برنامه‌های سازمان باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha