خدمت‌رسانی ۲۱۸ مشتری صندوق ولایت به نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان از ارائه خدمت صندوق ولایت به نیازمندان تحت پوشش با کمک ۲۱۸ سرمایه گذار در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از گرگان؛ عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان گفت: بهره گیری و فرهنگ سازی جهت توسعه مقوله قرض الحسنه در طول سال های گذشته و استفاده از ظرفیت های عظیم نیکوکاران و خیرین و پویاتر نمودن شیوه های دستگیری از نیازمندان همواره مورد توجه جدی مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده است.

وی یکی از اهداف راه اندازی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت را تجمیع و هدایت منابع سازمانی و ظرفیت های مالی و اعتباری نیکوکاران خواند و افزود: گسترش فرهنگ یاری رساندن و گره گشایی از نیازمندان جامعه با مشارکت خیرین و نیکوکاران گامهای موثری در عرصه فعالیت پولی و مالی با اهداف غیر انتفاعی و خیرخواهانه گذاشته است .

بابایی خاطرنشان کرد: شعبه اصلی این صندوق در گرگان واقع شده و همچنین در تمامی ادارات کمیته امداد سطح استان نیز خدمات قرض الحسنه به مشتریان ارائه می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان تصریح کرد: این صندوق دارای ۲۱۸ هزار سپرده گذار و با ارائه خدماتی همچون اتصال به شبکه شتاب کشوری و دارا بودن همراه بانک ، تلفن بانک ، اینترنت بانک و ... ، خدمات بانکی را به صورت ۲۴ ساعته به مشتریان خود ارائه دهد.

وی با اظهار اینکه نگاه کمیته امداد به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، بانکداری نیست،اظهار داشت: در این صندوق تسهیلات تا سقف ۱۰ میلیون تومان فاقد هرگونه کارمزد بوده و برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون نیز یک بار در تمام دوره کارمزد ۳درصد دریافت می شود که این در سیستم‌های بانکی و قرض الحسنه کشور منحصر به فرد بوده و سقف تسهیلات تا ۵۰ میلیون تومان می باشد.

بابایی افزود: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برای کمک به اقشار ضعیف جامعه و رفع برخی مشکلات آنها در ۶ سرفصل اعم از خرید و تعمیر مسکن،معیشتی ، خدمات فرهنگی و تحصیلی ، ازدواج، درمان، راه اندازی کسب و کار و... وام های بدون سود طولانی مدت را به آنها پرداخت می کند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به طرح قرض ماندگار گفت : در این طرح فرد خیر با نیت باقیات وصالحات هرمبلغی به صندوق امداد ولایت واریز می نماید و این صندوق از محل جمع آوری واریزیهای خیرین به افراد نیازمند و مددجویان، وام قرض الحسنه پرداخت می نماید و همچنین صندوق قرض الحسنه مرکزی به همان اندازه مبالغ جمع آوری شده خیرین ، اعتبار در اختیار شهرستان گذاشته تا از محل اعتبارات ارسالی به افراد نیازمند وام قرض الحسنه پرداخت نماید و این چرخه با دریافت اقساط از محل قرض ماندگار مادام العمر بوده و به نیازمندان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند.

وی تصریح کرد: خیرین و نیکوکاران و آحاد مردم می توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت علاوه بر برخورداری از اجر معنوی و گردش و انعقاد تفاهم نامه های مختلف جهت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان جامعه ، به کاهش صف انتظار این قشر آسیب پذیر در دریافت تسهیلات قرض الحسنه نیز کمک نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha