هیئت‌های تجاری‌فناوری ایران به شرق آفریقا اعزام می‌شوند

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با همکاری صندوق توسعه صادرات و تبادل فناوری، شرکت‌های ایرانی را به شرق آفریقا اعزام می‌کند.

به گزارش گروه علمی-فناوری خبرگزاری سلامت(طبنا) مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با همکاری صندوق توسعه صادرات و تبادل فناوری، شرکت‌های ایرانی را در اواخر مهرماه به شرق آفریقا اعزام می‌کند.

این برنامه، یکی از اعزام‌های مرکز تعاملات در سال ۱۴۰۲ است که پیش از این به همراه برنامه‌های غرفه ملی، پذیرش هیئت تجاری و حضور مستقل در نمایشگاه‌های بین‌المللی اعلام شده بود.

پیش از برنامه‌های اعزام، مطالعات کتابخانه‌ای و میدانی در کشورهای هدف انجام می‌شود. طی این مطالعات، حوزه‌های مناسب برای صادرات محصولات ایرانی شناسایی می‌شوند. در تحقیقات روی کشورهای شرق آسیا، سه کشور اوگاندا، کنیا و تانزانیا برای اعزام شرکت‌های ایرانی انتخاب شدند.

در این کشورها حوزه‌های سلامت (دارو و تجهیزات پزشکی)، کشاورزی و دامپروری، ماشین‌آلات کشاورزی، صنایع غذایی و صنعتی به‌عنوان مناسب‌ترین حوزه‌ها برای صادرات تعیین شدند.

برنامه اعزام هیئت تجاری‌فناوری به شرق آفریقا هفته آخر مهرماه برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha