زمان آغاز لیگ بیست و سوم کشتی اعلام شد

بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) روزهای ۱۸ و ۱۹ مهرماه سال جاری آغاز می شود.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)سازمان لیگ فدراسیون کشتی برنامه مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

بر این اساس در هفته اول دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد در گروه B روز ۱۸ مهرماه تیم های گروه ساختمانی جاودانی و پاس تهران در مشهد و روز ۲۰ مهرماه انبوه سازان هوتن و مقاومت البرز درقائم شهر به مصاف هم می روند.

در گروه A نیز روز ۲۱ مهرماه بانک شهر به مصاف آلفا مرزن آبان می رود و ستارگان ساری مقابل دانشگاه آزاد مازندران قرار می گیرد. هر دو دیدار در شهر ساری برگزار می شود.

همچنین بنا بر درخواست تیم های شرکت کننده در لیگ برتر کشتی فرنگی و موافقت سازمان لیگ، مسابقات کشتی فرنگی به صورت متمرکز و گروهی برگزار می شود که روز ۱۹ مهرماه دور رفت گروه A با حضور تیم های فولاد ایران، سیناصنعت ایذه و دانشگاه آزاد قم و روز ۲۰ مهرماه دور رفت گروه B با حضور تیم های نفت و گاز زاگرس جنوبی، شهرداری مسجد سلیمان و رعد پدافند ارتش برگزار می شود که میزبانان آن متعاقبا اعلام می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha