وزیر کشور: دولت و ملت عراق نهایت همکاری را با ایران دارند

وزیر کشور گفت: همکاری دولت عراق در مرزها و در راهپیمایی اربعین حسینی خوب است و دولت و ملت عراق از هیچ تلاشی برای زائران دریغ نمی‌کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا)وزیر کشور گفت: همکاری دولت عراق در مرزها و در راهپیمایی اربعین حسینی خوب است و دولت و ملت عراق از هیچ تلاشی برای زائران دریغ نمی‌کنند.

احمد وحیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان افزود: سیل جمعیت برای پیاده‌روی اربعین ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند، اما غالب زائران در پرسش از وضعیت اعلام رضایت داشتند.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب، یادآور شد: دولت کارهای زیادی انجام داد، اما اطلاع‌رسانی کافی نبود و اطلاع‌رسانی در حد مطلوب انجام نشد و مهم است مردم بدانند مسوولان با اهتمام ویژه به دنبال رفع مشکلات و زمینه پیشرفت هستند.

وی تصریح کرد: پیگیری کارها با هماهنگی سه قوه در کار دنبال می‌شود و وزارت کشور نیز در این راستا با اهتمام تلاش می‌کند.

تلاش‌ها برای رفع مشکلات استان سمنان

وحیدی افزود: استاندار در سمنان با قوت به کارش ادامه می‌دهد و برنامه‌ای برای تغییر استاندار سمنان نیست.

وزیر کشور تصریح کرد: وزارت نیرو تلاش خود را برای رفع مشکل کم‌آبی در استان سمنان به کار گرفته و با تدبیر خوب این روزهای گرم مشکلی پیش نیامد و مسوولان در تلاش برای رفع این مشکل هستند.

برقراری امنیتِ انتخابات نگرانی وجود ندارد

وزیر کشور گفت: امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی در بهترین شرایط برقرار خواهد بود و نگرانی در این زمینه نیست.

وحیدی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا ابراز کرد: سلامت انتخابات جزو دستورکارهای جدی است.

وی ادامه داد: سلامت انتخابات در ایران از مثال‌زدنی ترین انتخابات در دنیا است و در این دوره نیز در سلامت کامل برگزار خواهد شد.

وزیر کشور گفت: انتخابات در ایران همواره در دوره‌های مختلف در سلامت کامل برگزار می‌شد.

افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک فدک و رونمایی و بازدید از محضولات فناور شرکتهای دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان در شهرستان شاهرود، افتتاح سالن تخصصی والیبال شهید سلیمانی و افتتاح پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی در شهرستان دامغان، بازدید از ۲ واحد حوزه صنعت خودرو، افتتاح واحدهای طرح اقدام ملی مسکن، افتتاح مرکز تخصصی به‌نژاد دام سبک و بازدید از دستاوردهای جهاددانشگاهی استان، دیدار با حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، دیدار با آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در شهرستان سمنان، و افتتاح شرکت نمک‌های خوراکی و افتتاح شرکت سیم و کابل در شهرستان گرمسار، برنامه سفر یکروزه احمد وحیدی وزیر کشور به استان سمنان است./ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha