عضویت ایران در بریکس، قدرت کشور را نشان داد

وزیر کشور گفت: عضویت ایران در بریکس نشان داد؛ که کشورها قدرتمندی ایران اسلامی را احساس می‌ کنند.

احمد وحیدی در جلسه شورای اداری استان و پایان بخش سفر یک روزه خود به کرمان با گرامیداشت یاد و خاطر شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام اربعین حسینی عنوان کرد: شهید سلیمانی راه پیاده‌ روی اربعین را برای ما باز کرد و اگر مجاهدت‌ های این مرد بزرگ نبود، این اتفاق نمی‌ افتاد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: این دو شهید بزرگوار الگوی اخلاص، صداقت، عدالت‌ پروری و آرمان‌ خواهی بودند و این ویژگی‌ ها از این دو شهید دو الگوی برجسته ساخت؛ که با وجود مدت کم مسئولیت‌ به عنوان یک جریان جاری و جاوید در بین ملت باقی ماند.

وزیر کشور بیان کرد: در این دولت همواره استقبال مردم را در سفرهای استانی از رئیس جمهور دیدیم و این نشان می‌ دهد؛ که مردم صداقت را در این دولت دیده‌ اند، دلیلش این است که رئیس جمهور بین مردم و با مردم است و همه مسئولین در دستگاه‌ های اجرایی باید اینگونه باشند.

وحیدی با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت گفت: دشمنان در پی ناامید کردن مردم هستند، لذا در هفته دولت می‌ توانیم امید را به مردم نشان دهیم.

وی اظهار داشت: کشور در حال رسیدن به قله است و عضویت ایران در بریکس نشان داد؛ که کشورها احساس می‌ کنند، ایران کشور قدرتمندی است و با او معامله می‌ کنند، لذا اطلاع‌ رسانی اقدامات دولت برای مردم مهم است.

وزیر کشور انتخابات امسال را نقطه اوج، مشارکت مردم دانست و تاکید کرد: نباید فرصت مهم امسال را برای نشان دادن قدرت ایران در مقابل دشمن از دست بدهیم.

وحیدی به انتخابات اسفند ماه سال جاری نیز اشاره و خاطرنشان کرد: نباید این قدرت‌ نمایی بزرگ در برابر دشمن را از دست دهیم، زمینه را آنچنان بسازیم که مردم مشارکت حداکثری در انتخابات را انجام دهند و هرچه مشکلات مردم را برطرف کنیم، مردم هم بیشتر برای مشارکت تشویق می‌ شوند.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha