فعالیت بخش بیماران خاص در ۲۳ شهرستان استان کرمان

مؤسس و رئیس هیأت مدیره موسسه دارالشفاء امام رضا(ع) کرمان؛ گفت: در ۲۳ شهرستان استان کرمان بخش تالاسمی، دیالیز و بیماری‌ های خاص را راه‌ اندازی نموده‌ ایم و برنامه‌ های ویژه‌ ای در خصوص شهرستان‌ های زرند، راور و کوهبنان جهت تسهیل در درمان بیماران خاص و سخت درمان در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی شمسی نیا در حاشیه بازدید مهدی بخشی دادستان مرکز استان کرمان، بیان کرد: اقدامات و خدمات انجام شده در موسسه خیریه بیماران خاص استان کرمان با کمک خیرین و با عشق کمک به نیازمندان و بیماران انجام شده است و در سال جاری برنامه بسیار گسترده و ماندگاری برای استان در پیش داریم و دارالشفای امام رضا(ع) شاهد شکوفایی بسیار گسترده‌ ای خواهد بود.

وی؛ سالجاری را زمان شکوفایی خدمات به بیماران خاص استان کرمان اعلام و تصریح کرد: در ۲۳ شهرستان استان کرمان بخش تالاسمی، دیالیز و بیماری‌ های خاص را راه‌ اندازی نموده‌ ایم و برنامه‌ های ویژه‌ ای در خصوص شهرستان‌ های زرند، راور و کوهبنان جهت تسهیل در درمان بیماران خاص و سخت درمان در حال انجام است.

مؤسس و رئیس هیأت مدیره موسسه دارالشفاء امام رضا(ع) کرمان، از حمایت‌ های مسئولین قضایی در راستای حمایت از احداث کلینیک جامع تخصصی بیماران خاص در کرمان تقدیر و عنوان کرد: در سطح استان ۱۰ هزار بیمار خاص و صعب العلاج، یک هزار و ۲۰۰ کودک تالاسمی و حدود ۲ هزار بیمار ام اس که عمدتاً متعلق به شهرستان‌های رفسنجان، زرند و کوهبنان می‌باشند، تحت پوشش داریم.

مؤسس بنیاد خیریه ثامن الحجج(ع) نیز در این دیدار اظهار کرد: خیرین، پزشکان و مردم بعد از اعلام آغاز به کار کلینیک‌ های بیماران خاص اعلام آمادگی کرده و به منظور کمک در این مکان حضور یافته‌ اند؛ که جای تحسین دارد و اعتقاد ما اتکا به پیشگیری است از این رو به دنبال گسترش ارائه مشاوره هستیم.

گفتنی است؛ مؤسسه دارالشفاء امام رضا (ع) و ثامن الحجج (ع) از زمره مؤسساتی‎ هستند، که در امور بیماران خاص برای مردم استان کرمان از جایگاه ویژه‌ ای برخوردار هستند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha