لزوم رفع مشکلات و چالش های بنیادهای مربوط به بیماران خاص کرمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: دستگاه قضا در جهت رفع چالش‌ های حقوقی و پیشبرد و خدمت رسانی با موسسات بیماران خاص دارالشفاء و ثامن الحجج(ع) تا آنجا که منع قانونی نداشته باشد، همکاری‌ های لازم را انجام خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهدی بخشی طی بازدید میدانی دو ساعته از قسمت‌های مختلف مرکز درمانی بیماران خاص موسسه خیریه ثامن الحجج(ع) و دارالشفاء امام رضا(ع) از نزدیک در جریان نحوه خدمت رسانی این مرکز به بیماران صعب العلاج و مشکلات حقوقی و قضایی آن قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: دستگاه قضا در جهت رفع چالش‌ های حقوقی و پیشبرد و خدمت رسانی با موسسات دارالشفاء و ثامن الحجج(ع) تا آنجا که منع قانونی نداشته باشد، همکاری‌ های لازم را انجام و از ظرفیت‌ های موجود در راستای محقق شدن اهداف خدا پسندانه آن‌ ها استفاده خواهد کرد.

وی اظهار کرد: این مجموعه خدمات بسیار مهمی در ابعاد مختلف از طریق دستگاه‌ های به روز و پیشرفته ارائه می‌ کند و اداره آن کاری دشوار است و همگی وظیفه داریم، کمک حال خیریه‌ ها از جمله مؤسسه ثامن الحجج باشیم و از ایجاد مانع در مسیر خدمت رسانی خودداری کنیم.

دادستان کرمان؛ خدمت به خلق را یکی از موهبت‌ های الهی دانست و عنوان کرد: این حجم از خدمت رسانی الگویی است؛ برای ما و سایر مسئولان که اگر فرد همت، امید و توکل داشته باشد چه خدماتی را می‌ تواند ارائه دهد.

بخشی اضافه کرد: الحمدلله مؤسس و سایر دست‌ اندرکاران این مجموعه خیریه امتحان خود را در این امر پس داده و خیرین به آنان اعتماد می‌ کنند و ما نیز با تمام توان اگر جایی بتوانیم مشکلی را از آن‌ ها مرتفع کنیم؛ قطعاً دریغ نخواهیم کرد و در طول سال خود را مکلف می‌ دانیم، حداقل یکبار ضمن رصد عملکرد جهت عرض خدا قوت و خسته نباشید، به پرسنل خدوم آن حضوراً مراجعه و اگر مشکلی باشد آن را برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضا در جهت رفع چالش‌ های حقوقی و پیشبرد و خدمت رسانی با موسسات دارالشفاء و ثامن الحجج(ع)، تا آنجا که منع قانونی نداشته باشد، همکاری‌های لازم را انجام و از ظرفیت‌ های موجود در راستای محقق شدن اهداف خدا پسندانه آن‌ ها استفاده خواهد کرد.

اداره کل دادگستری استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha