دو پیشنهادی اسپانیایی روی میز لژیونر ایرانی

تیم های پونفرادینا و رئال مورسیا خواستار به خدمت گرفتن امیر عابدزاده هستند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا) امیر عابدزاده هنوز تیم جدید خود برای فصل آینده را انتخاب نکرده است. سنگربان 30 ساله ای که پس از پایان قراردادش با پونفرادینا، بازیکن آزاد محسوب شده و در حال بررسی پیشنهادات مختلف است.

در هفته های گذشته و پیش از تمدید قرارداد با سیدحسین حسینی، گفته می شد که عابدزاده پیشنهادی از استقلال را دریافت کرده است و ممکن است راهی این تیم شود ولی در نهایت با ماندگار شدن کاپیتان آبی ها، پروژه بازگشت امیر به فوتبال ایران نیز منتفی شد.

حالا چند رسانه و خبرنگار اسپانیایی مدعی هستند که عابدزاده از تیم های حاضر در پریمرا دیویژن یا همان دسته سوم اسپانیا پیشنهاداتی را دریافت کرده و قرار است به زودی در این خصوص تصمیم گیری کند.

طبق اعلام صفحه خبری ORM Deportes که به انتشار اخبار مربوط به باشگاه رئال مورسیا می پردازد، این تیم خواستار جذب امیر عابدزاده شده و حتی پاسخ مثبت اولیه را از سنگربان ایرانی دریافت کرده است. این تیم فصل قبل در رده ششم جدول رده بندی دسته سوم قرار گرفت و تنها یک گام تا ایستادن در رده پنجم و حضور در مسابقات پلی آف صعود به لالیگا 2 فاصله داشت.

از سوی دیگر، یک صفحه خبری توئیتری نیز مدعی شده که پونفرادینا، آخرین تیم عابدزاده، باب مذاکرات را با این دروازه بان باز کرده و خواستار تمدید قرارداد این دروازه بان شده است.

پونفرادینا فصل قبل با سقوط از لالیگا 2، راهی مسابقات پریمرا دیویژن شد. باید دید در نهایت عابدزاده چه تصمیمی درخصوص آینده اش می گیرد و راهی کدام یک از این تیم ها خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha