ثبت نام  عتبات عالیات برای  ماه محرم به زودی آغاز می‌شود

نام‌نویسی عتبات برای ماه محرم هنوز از سوی سازمان حج و زیارت آغاز نشده است. اما قرار است طی روزهای آینده با مشخص شدن ظرفیت‌ها، ثبت‌نام از متقاضیان این سفر آغاز شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا) نام‌نویسی سفر عتبات در ماه محرم از سوی سازمان حج و زیارت هنوز آغاز نشده است. اما کاروان‌های غیرمجاز زیارتی از هفته‌های قبل برای جذب و اعزام زائر دست به کار شده و مشغول فعالیت هستند.

سازمان حج و زیارت که متولی اعزام است، باید به عنوان اولین انتخاب زائران برای تشرف به عتبات باشد، اما به دلیل اینکه ظرفیت کاروان‌ها دیرهنگام باز می‌شود و برخی قصد برنامه‌ریزی دقیق برای تشرف به کربلا را دارند، این افراد با کاروان‌های غیرمجاز همراه شده و با آن‌ها به زیارت می‌روند.

ثبت نام سفرعتبات برای محرم هنوز آغاز نشده و مسئولان اعلام کردند که در روزهای آینده ظرفیت جدید اعلام خواهد شد و متقاضیان می‌توانند در یکی از کاروان‌های مورد نظر هوایی و زمینی ثبت‌نام کنند.

سفر عتبات در دهه اول محرم به ویژه تاسوعا و عاشورا طرفداران بسیاری دارد. هم‌اکنون فقط ثبت نام تا ۱۶ تیر امکان پذیر است و هنوز اعزام‌ها برای پس از این ایام برنامه‌ریزی و اعلام نشده است.

منبع:آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha