شکارچیان غیرمجاز آهو در دام محیط زیست ریگان

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ریگان با اشاره به شکار یک راس آهو توسط شکارچیان غیرمجاز، بیان کرد: از متخلفین لاشه یک راس آهوی جبیر بهمراه یک قبضه اسلحه و یک دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط گردید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حمزه ابراهیمی، گفت: شکارچیان بی رحم ریگانی که در شب قدر یک راس آهو را شکار کرده بودند، دستگیر شدند و از متخلفین لاشه یک راس آهوی جبیر بهمراه یک قبضه اسلحه و یک دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط گردید.

وی افزود: متخلفین ضمن معرفی به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی تخلف شکار غیر مجاز بایستی مبلغ هفتصد و پنجاه میلیون ریال از بابت جریمه به سازمان حفاظت محیط زیست پرداخت نمایند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ریگان با بیان اینکه اکنون فصل زاد و ولد حیات وحش است، تاکید کرد: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ریگان ضمن افزایش ماموریت های گشت و کنترل، هرگونه شکار، زنده گیری، نگهداری، خرید و فروش حیوانات وحشی را خلاف قانون دانسته و با متخلفان برخورد خواهد کرد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: همچنین همشهریان دوستدار طبیعت در صورت مشاهده تخلف می‌توانند به اداره محیط زیست مراجعه یا با شماره ۰۳۴۴۴۳۶۱۶۸۷ تماس بگیرند.

اداره محیط زیست ریگان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha