کارگران، سربازان اقتصادی کشور هستند

دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان سیرجان با حضور در معدن تخت گنبد سیرجان با جمعی از کارگران این معدن دیدار و گفتگو و اظهار کرد: کارگران بعنوان سربازان اقتصادی کشور در خط مقدم رونق چرخش اقتصادی و تولید ملی در حال تلاش هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجتبی قدیمی در اولین روز کاری خود؛ به معدن مس تخت گنبد رفت و در حاشیه دیدار با جمعی از کارگران گفت: کارگران بعنوان سربازان اقتصادی کشور در خط مقدم رونق چرخش اقتصادی و تولید ملی در حال تلاش هستند.

وی تصریح کرد: به محض اطلاع در اولین روز کاری با مراجعه به معدن و در دیدار سه ساعته، صحبت‌ های برخی از کارگران و نمایندگان آن‌ ها را شنیدم و پیگیر مطالبات کارگری خواهیم بود و دستورات لازم به مدیران مربوطه جهت بررسی موضوع صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان افزود: با تماس انجام شده با رئیس اداره کار سیرجان و بررسی موضوع توسط آن مرجع مشخص شده است؛ که تا این لحظه تمام مطالبات کارگران توسط شرکت پرداخت شده است، اما در عین حال باز ما در دستگاه قضایی تا تعیین تکلیف نهایی پیگیر مطالبات بر حق کارگران هستیم و اجازه نخواهیم داد حقوقی از آن‌ ها تضییع شود.

قدیمی ادامه داد: یکی از مباحث مهم که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ریاست قوه قضائیه و مسئولان قضایی است، موضوع حمایت از تولید و رونق چرخ اقتصاد می‌ باشد.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی که در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم‌ های ظالمانه استکبار جهانی قرار داریم، اجازه نخواهیم داد فرد یا افرادی در چرخ تولید خللی ایجاد کنند.

گفتنی است؛ بر اساس اخرین اطلاعات واصله با توجه به پیگیری‌های بعمل آمده توسط دستگاه قضایی و صحبت‌ های مدیر عامل شرکت، هم اکنون وضعیت کار در این معدن طبق روال عادی است و کارگران مشغول به کار هستند./ الهه رهنما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha