افتتاح طرح های عمرانی، خدماتی و کشاورزی در بخش مرکزی سیرجان

فرماندار شهرستان سیرجان گفت: همزمان با هفتمین روز از ایام‌ الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی،چندین طرح عمرانی، خدماتی، ورزشی و کشاورزی در بخش مرکزی سیرجان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علی یعقوبی پور از بهره برداری ۱۱ طرح آب و خاک و دامپروری در این شهرستان با اعتبار ۹۴ میلیارد ریال خبر داد و گفت: طرح آبیاری فشار قوی با اعتبار هزینه شده ۱۲هزار و ۶۰۰ میلیون ریال که از این میزان ۳هزار و ۱۲۵ میلیون ریال اعتبارات بلاعوض دولتی و ۹هزار و ۴۷۵ میلیون ریال سهم آورده شخصی متقاضی به نمایندگی از هشت طرح آب و خاک و سه طرح دامپروری در ایام الله دهه فجر به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح‌ ها ۳۹ هکتار اراضی شهرستان به سیستم نوین آبیاری مجهز و دو باب استخر ذخیره با حجم ۱۷۸۰۰ مترمکعب به ظرفیت آبگیری این شهرستان افزوده شد، تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر یک واحد پرورش بلدرچین به ظرفیت ۱۰۹ هزار قطعه، یک واحد پرواربندی گوسفند ۲۰۰ رأس و یک باب استخر پرورش ماهی ۱۰هزار قطعه‌ای به بهره برداری رسید.

فرماندار سیرجان ادامه داد: طرح بازسازی شبکه آب آشامیدنی و آب شیرین کن با اعتبار ۹ میلیارد ریال و از اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری در روستا های چاه خشت و چاه خرگوشی، چاه کپال و چاه گز با بهره مندی ۹۰ خانوار افتتاح و به بهره برداری رسید.

یعقوبی پور, با بیان اینکه ساختمان دهیاری روستای حسن آباد شیخ ها به متراژ ۸۰ متر مربع و به ارزش ۸ میلیارد ریال افتتاح شد، تصریح کرد: عملیات اجرایی احداث دفتر دهیاری و عملیات احداث پارک با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال در روستای وحدت آباد بخش مرکزی آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: طی مراسمی همزمان با حضور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و مدیران پست بانک کشور بصورت ویدیو کنفرانس، باجه پست بانک روستای شریف آباد نیز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha