بهره برداری از بزرگترین طرح گازرسانی استان کرمان در جیرفت و عنبرآباد

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از افتتاح و بهره برداری بخشی از بزرگترین طرح گازرسانی استان کرمان در شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ منوچهر فلاح در تشریح خبر فوق افزود: به لطف خدا و با همت کارکنان زحمتکش این شرکت در دهه مبارک فجر شاهد افتتاح گازرسانی به ۱ شهر و ۱۰ روستا در قالب پیمان گازرسانی به شهر علی آباد، دهستان رضوان جیرفت و مجموعه روستایی شمال و جنوب عنبرآباد و مردهک هستیم.

به گفته وی با افتتاح و گازرسانی به شهر علی آباد و ۱۰ روستای دیگر بیش از ۳ هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان؛ با بیان اینکه طرح مذکور به لحاظ حجم کار یکی از بزرگترین طرح های گازرسانی در سطح استان کرمان است، بیان کرد: گفتنی است، میزان شبکه گذاری طرح نامبرده بطور میانگین برابر با ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ متر در روز بوده و اینها همه مدیون تلاش های شبانه روزی مهندسین و کارکنان خدوم این شرکت می باشد.

فلاح تصریح کرد: با گازدار شدن شهر علی آباد؛ ۴ شهر از مجموع ۵ شهر شهرستان جیرفت از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند گردید.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح ۲ ساله است, اما علیرغم مشکلات پیشرو، اجرای شبکه گذاری و پیشرفت طرح از سرعت بالایی برخوردار بوده و تلاش خواهد شد، که انشالله این طرح زودتر از موعد مقرر به پایان برسد.

شرکت گاز استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha