آئین گرامیداشت روز مادر در جمعیت هلال احمر سیرجان برگزار شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان از برگزاری جشن بزرگ روز مادر و گرامیداشت مقام‌ زن‌ توسط این جمعیت ویژه امدادگران وخانواده های‌ ایشان با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجید عرب قهستانی در این مراسم، گفت: مقام والای مادر و جایگاه زن در دین اسلام و جامعه بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به حضور بانوان امدادگر در عرصه های مختلف امداد و نجات، افزود: هم اکنون بانوان در قالب تیم های توانا پا به پای آقایان در عرصه های مختلف امداد و نجات حضور دارند و جمعیت هلال احمر از حضور بانوان در عرصه های مختلف امداد و نجات استقبال می کند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان تصریح کرد: به پاس قدردانی از زحمات بانوان امدادگر این شهرستان و همزمان با فرارسیدن ایام روز مادر و هفته گرامیداشت مقام‌ زن‌، به‌ منظور پاسداشت مقام‌ مادران و بانوان، مراسم جشنی باحضور مسئولین شهرستان و مدیرعامل محترم جمعیت هلال احمر استان کرمان، مسئول‌ دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال‌ احمر استان کرمان و معاون‌ امور جوانان جمعیت هلال احمر استان در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان برگزار گردید.

عرب قهستانی یادآور شد: برگزاری مسابقات سرگرم کننده برای مدعوین‌، برنامه‌ های متنوعی از جمله‌ موسیقی، شعبده‌ بازی و نمایش از جمله مراسمات این برنامه بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در پایان این مراسم، به‌قید قرعه به‌ تعدادی از شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا گردید.

خبرنگار: رضا مرادپور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha