اعزام بیش از ۲۳۰ نیروی داوطلب هلال احمر استان کرمان به عراق

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از اعزام بیش از ۲۳۰ پزشک، پرستار، امدادگر و داوطلب برای خدمت‌ رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز و کشور عراق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا فلاح در ستاد اربعین حسینی استان کرمان بیان کرد: ۲۳۰ پزشک، پرستار، امدادگر و داوطلب با برنامه ریزی جمعیت هلال احمر استان کرمان برای خدمت‌ رسانی به زائران اربعین حسینی به مرز و کشور عراق اعزام می‌ شوند.

وی افزود: کادر پزشکی، درمانی و همچنین نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در آن سوی مرزها، یعنی در کشور عراق همراه و همگام با زائران اربعین حسینی هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ ادامه داد: ۸۰ پزشک و پیراپزشک از بیمارستان فاطمه الزهرا در مرز مهران با هماهنگی جمعیت هلال احمر استان کرمان مستقر می‌ شوند و ۷۰ پزشک، امدادگر و عضو داوطلب در هتل بستان شهر نجف مستقر و به زائرین خدمات رسانی می‌ کنند.

فلاح خاطرنشان کرد: ارائه خدمات درمانی، امدادی، دارویی، بازپیوند خانواده، انتقال زائران بیمار و مصدوم از کشور عراق به داخل کشور ایران بر عهده جمعیت هلال احمر است.

وی با اشاره به اعزام ۸۰ نیروی داوطلب عضو خانه‌ های هلال محلات حاشیه شهرستان‌ ها به کشور عراق تصریح کرد: این نیروها با همکاری و هماهنگی قرارگاه خاتم الانبیاء به عراق اعزام می‌ شوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به ورود زائرین از کشورهای همسایه علی الخصوص پاکستان، عنوان کرد: جمعیت هلال احمر استان کرمان با استقرار پایگاه‌ های ثابت و سیار به منظور خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در سطح استان در حال آماده باش است.

جمعیت هلال احمر استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha