تفاوت بین نیروهای مسلح فقط در رنگ لباس است، نه آرمان ها و هدف ها

فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای جنوب شرق نزاجا در دیدار با خانواده شهدا، گفت: اگر تفاوتی بین نیروهای مسلح (ارتش، سپاه و نیروی انتظامی) وجود دارد، این تفاوت فقط در رنگ لباس است و هیچ تفاوتی در آرمان ها و اهداف آن ها وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرتیپ دوم «امیر غلامعلیان» در دیدار با خانواده شهیدان "زحمتکش"، "نمازیان" و "شهسواری" از شهدای "ارتش"، "سپاه" و "تشییع مراسم حاج قاسم" که با حضور فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، مدیرکل بنیاد شهید و رئیس دفتر فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا برگزار شد، اظهار داشت: خدای بزرگ را شاکریم که در دوران زعامت ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا، این افتخار نصیبمان شد و بعنوان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، صرف نظر از نوع ماموریتی که بعهده داریم امروز این افتخار و اعتقاد را داریم که اگر تفاوتی بین نیروهای مسلح (ارتش، سپاه و نیروی انتظامی) وجود دارد، این تفاوت فقط در رنگ لباس است و هیچ تفاوتی در آرمان ها و اهدافها وجود ندارد.

وی افزود: اینکه امروز شما می بینید که یک مسئول از ارتش جمهوری اسلامی ایران به دیدار یک خانواده شهید عزیز در سپاه می رود و بالعکس، این از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای جنوب شرق نزاجا در جنوب شرق کشور، با تاکید بر اینکه همه ما یک هدف داریم و آن اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران و دفاع از آرمان های جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: امروز اتحاد و همدلی که در بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی وجود دارد، خار چشم دشمنان اسلام است.

سرتیپ غلامعلیان عنوان کرد: مدیریت، انسجام، همدلی، وحدت و اتحادی که بین نیروهای مسلح در ج.ا.ا وجود دارد؛ بعنوان یک نقطه قوت در بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و همه این ها از برکات وجود مقام معظم رهبری و دریافت رهنمودها، تدابیر و راهبردهای راهگشای ایشان است.

وی تاکید کرد: به جد اعتقاد داریم اگر این رویه و سبک مدیریت که در نیروهای مسلح وجود دارد، در سایر بدنه کشور در حوزه های سیاسی، اجرایی و اقتصادی نمود پیدا کند و اجرایی شود قطعا کشورمان از همه بحران ها و فتنه ها عبور خواهد کرد.

افرمانده قرارگاه منطقه‌ ای جنوب شرق نزاجا؛ خاطرنشان کرد: استان کرمان دارای هزار و ۷۱ شهید ارتش می باشد و نزدیک دو سال و نیم که در منطقه هستیم؛ این افتخار نصیب ما شده است که تقریبا از نیمی از این خانواده ها را دیدار و سرکشی داشته باشیم و این را از افتخارات دوران خدمت خودمان می دانیم.

دفاع مقدس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha