نیروهای مسلح افتخار کشور هستند

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور در آئین تکریم و معارفه روسای اسبق و جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان، گفت: نیروهای مسلح کشور باعث افتخار هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان در آئین تکریم از خدمات حجت الاسلام و المسلمین حسین رضایی و معارفه حجت الاسلام والمسلمین علی توکلی زاده، روسای اسبق و جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان، با تاکید بر این مطلب که قدرت ایمان و بازدارندگی نیروهای مسلح باید تداوم یابد، گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح بر حفظ سلامت نیروهای مسلح نظارت دارد.

وی با اشاره به پایین بودن آمار مربوط به جرائم نیروهای مسلح، افزود: سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور برای صیانت از نیروهای نظامی و انتظامی مقتدر و حفظ اقتدار نیروهای مسلح با کسی که مرتکب با جرم شود حکیمانه و توام با اقتدار برخورد می کند.

کمترین آمار جرم را در نیروهای مسلح داریم

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با اشاره به این مطلب که کمترین آمار جرم و جنایت را در نیروهای مسلح کشور داریم، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر این موضوع تاکید کرده اند و فرموده اند؛ که نیروهای مسلح کشور باعث افتخار هستند.

حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان تصریح کرد: حافظان امنیت نیروهای مسلح هستند، که با بهره‌گیری از ایمان و اقتدار نظامی در دفاع از ایران و ایرانیان خوش درخشیده‌ اند.

وی با بیان اینکه قدرت دیپلماتیک امروز ما ناشی از قدرت نیروهای ما در میدان است، گفت: همه پیشرفت‌ ها در سایه امنیت محقق می‌ شوند و این امنیت را نیروهای مسلح برای ما به ارمغان آورده اند و ما به دنبال کشورگشایی نیستیم، اما اجازه نمی‌ دهیم هیچ احدی به سرزمین ما چشم طمع داشته باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: نیروی مسلح در دنیا دارای جایگاه و صاحب قدرت است؛ زیرا تاثیرگذار است و همه امور کشور در سایه سار امنیت تحقق پیدا می کند و اگر امنیت را از جامعه بگیریم، سنگ روی سنگ بند نمی شود و اساس کار، امنیت است.

نیروهای مسلح ایجاد کننده و حافظ امنیت کشور هستند

حجت الاسلام پورخارقان، بیان کرد: کسی که ایجاد امنیت می کند و حافظ این امنیت است، نیروی مسلح است و در خط اول دفاع از امنیت این نیرو است که شجاعانه می ایستد و نمی گذارد بدخواهان عرصه را بر مردم تنگ کنند.

وی اظهار کرد: نه تنها نیروی مسلح پشتیبان ملت است، بلکه زینت حاکمان هم هست و حاکم به این نیرو افتخار می کند و بحمدالله در جمهوری اسلامی هر دوی این ها تبلور پیدا کرده و نیروهای مسلح در دفاع از امنیت کشور و پشتیبانی از مردم و در حفظ دستاوردهای انقلاب به خوبی درخشیدند و بلکه در زمینه های مختلف از جمله سیل، زلزله و ... به مردم خدمت می کنند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور افزود: این نیروی مقتدر در دنیا حرف برای گرفتن دارد و زمانی که یک مانور انجام می دهد، معادلات جهانی را به هم می زند؛ اگر می بینیم در عرصه دیپلماسی موفقیت هایی داریم قطعا این موفقیت نتیجه قدرت نمایی در میدان است و نباید به این شک کرد. باید میدان را برای اقتدار دیپلماسی حفظ کرد و امروز این اقتدار را شاهد هستیم.

ایران به دنبال کشورگشایی نیست

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور با اشاره به دستاوردهای بزرگ عرصه نظامی و دفاعی کشور گفت: نمی خواهیم کشورگشایی کنیم. جمهوری اسلامی چشم طمع به هیچ کشوری ندارد و بحمدالله منابع خدادادی و دارایی های بسیاری داریم و اجازه نمی دهیم هیچ کشوری نگاه چپ به ایران بیندازد و در کمال اقتدار می ایستیم در مقابل هر کشوری که نیت بد داشته باشد.

حجت الاسلام پورخارقان، تاکید کرد: این کشور شیری است، که اگر کسی بخواهد به آن چپ نگاه کند، چنان پنجه ای به صورتش می زند که سرنوشت صدام و صدامیان را به یاد بیاورد.

تاکید مقام معظم رهبری در خصوص شبیخون فرهنگی و جهاد تبیین


وی بیان کرد: اگر به هشدارهای رهبر معظم انقلاب در خصوص شبیخون فرهنگی توجه می‌ کردیم شاهد مشکلات اخیر در کشور نبودیم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، با اشاره به هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری درباره شبیخون، ناتو و تهاجم فرهنگی، عنوان کرد: متاسفانه به این هشدارها توجه نکردیم و غافل ماندیم، چنان که دوران کرونا فاصله ایجاد کرد و سه سال بچه های ما از دانشگاه، منبر، مدرسه و مسجد و مراسم و یادبود شهداء محروم و وارد فضای مجازی شدند.

حجت الاسلام پورخارقان اضافه کرد: اما این در حالی بود که در کشورهای دیگر یک روز مدارس تعطیل نشد و سیاست های غلط دولت گذشته در راستای اجرای سند ۲۰۳۰ ما را خیلی عقب انداخت، در صورتی می توانستیم از کانال های تلویزیون برای آموزش استفاده کنیم ولی این مهم انجام نشد.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر "جهاد تبیین" بیان کرد: جهاد تبیین را اگر امروز فراموش کنیم، گرفتار می شویم.

حجت الاسلام پورخارقان افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند "جوان امروز ما نیاز به تبیین دارد و اینکه تاریخ گذشته را برای او توضیح بدهیم"، بنابراین باید جوانان بدانند رژیم پهلوی چه به روز مردم آورد تا جای جلاد و شهید عوض نشود و این مهمی است که باید حتما به آن توجه و اجرا شود.

منتظر خبرهای خوش باشید

وی در مورد عفو اخیر رهبری تصریح کرد: عفو بسیار به جا و ارزشمندی که به پیشنهاد رئیس قوه قضائیه و تدبیر رهبری انجام شد؛ در نوع خود بی نظیر بود و رافت اسلامی به همه و افراد فریب خورده نشان داده شد و آبی بر آتش همه توطئه های دشمن بود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، اظهار داشت: منتظر خبرهای خوش دیگر باشید که با درایت مقام معظم رهبری صورت می گیرد و اخبار دیپلماتیک امروز ادامه خواهد داشت و این در سایه سار میدانی به نام قدرت ایمان و بازدارندگی جمهوری اسلامی صورت می پذیرد.

حکم پرونده هواپیمای اوکراینی به زودی صادر خواهد شد


حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان در خصوص آخرین وضعیت پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی نیز گفت: رسیدگی به این پرونده در سه سال طی ۲۰ جلسه و با تشکیل تیم‌ های بازرسی و صحنه سازی حادثه و بهره گیری از قضات با تجربه انجام شده است و پرونده در مراحل آخر رسیدگی خود به سر می‌ برد و در همین راستا برای ۱۰ نفر نیز کیفرخواست صادر شده است که نتیجه آن و صدور حکم به زودی اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هیچ سقوط هواپیمایی که به وسیله شی دیگری ساقط شده باشد در دنیا نیست که به این سرعت رسیدگی شده باشد و هنوز پرونده اسقاط هواپیمای اندونزی بعد از ۱۳ سال به نتیجه نرسیده است.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در پایان ابراز داشت: استان کرمان در حوادث پاییز امسال خوش درخشیده و این وضعیت نشات گرفته از مدیریت کامل، جامع و منسجم است و عزیزان در شورای تامین از عهده برخورد با این حوادث برآمدند و هیچکس در استان کرمان کشته نشد و کمترین خسارت ها براساس برآوردها و وسعت سرزمینی را استان کرمان داشت که نتیجه انسجام مسئولان است.

مسلح بودن به سلاح ایمان، ویژگی اصلی نیروهای مسلح کشور است

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: ویژگی اصلی نیروهای مسلح کشور، مسلح بودن آنها به سلاح معنویت است زیرا فقط سلاح نظامی نمی تواند اقتدار یک کشور را تضمین کند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در آیین تکریم از خدمات حجت الاسلام و المسلمین حسین رضایی و معارفه حجت الاسلام و المسلمین علی توکلی زاده، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان افزود: نیروهای مسلح کشور از اقتدار خوبی برخوردار هستند و قدرت بازدارندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: این قدرت در سایه رهبری امامین انقلاب و با توسل به اهل بیت در کنار انجام رسالت‌های سازمان قضایی نیروهای مسلح محقق شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: امروز آیین تکریم از فردی است که در ماموریت ریاست سازمان قضایی مسلح به خوبی درخشیده اند و ۴۰ سال جهاد در عرصه حساس قضاوت را در کارنامه کاری خود دارند و حجت الاسلام و المسلمین توکلی نیز در عدالت و استقلال شهرت دارند.

حکم نهایی پرونده هواپیمای اوکراینی به زودی صادر می شود/ نیروهای مسلح افتخار کشور هستند

محکمه قضایی باید مراقب و مواظب اجرای عدالت باشد

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در آیین تکریم از خدمات حجت الاسلام و المسلمین حسین رضایی و معارفه حجت الاسلام و المسلمین علی توکلی زاده، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان، گفت: محکمه قضایی باید شجاعت، قاطعیت، درایت، ظرافت و دلسوزی لازم را داشته باشد و کاملا مراقب و مواظب اجرای عدالت باشد.

حکم نهایی پرونده هواپیمای اوکراینی به زودی صادر می شود/ نیروهای مسلح افتخار کشور هستند

دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha