امدادرسانی به ۶۲۰ نفر از زائرین سردار سلیمانی توسط هلال احمر کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان کرمان از امداد رسانی به ۶۲۰ نفر از رائرین مزار سردار دلها در پوشش امدادی مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا فلاح با اشاره به ارائه خدمات امدادی در سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی درباره ارائه خدمات امداد و نجات از هشتم تا یازدهم دی‌ ماه گفت: در سه روز گذشته، ۶۲۰ نفر برای دریافت خدمات امدادی به پایگاه‌ های این جمعیت مراجعه کرده اند.

وی افزود: از این ۶۲۰ مراجعه کننده، تعداد ۱۹۰ نفر از آنان به صورت سرپایی درمان و ۴ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند و در این مدت، تعداد ۴۲۶ تست قند و فشار خون انجام شد.

مدیر عامل جمعیت هلالاحمر استان کرمان، با اشاره به اینکه ۱۲ دستگاه خودروی عملیاتی در سه روز گذشته در طرح امداد رسانی شرکت کرده‌ اند، تصریح کرد: ۹ تیم عملیاتی شامل ۵۶ امدادگر و نجاتگر برای ارائه خدمات امدادی در این مراسم حضور دارند.

گفتنی است، مدت اجرای این طرح به مدت ۱۰ روز، از هشتم تا هجدهم دی‌ ماه خواهد بود و تمامی‌ شعب و پایگاه‌ های امداد و نجات استان کرمان، جهت ارائه خدمات به زائرین در حالت آماده ‎باش قرار دارند.

پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha