۱۳ آبان یکی از مقاطع مهم و حساس تاریخ ملت ایران است

رییس کل دادگستری استان کرمان در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: سیزدهم آبان در تاریخ انقلاب اسلامی یکی از مقاطع مهم و حساسی است که از جهات مختلف دارای امنیت است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی، در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در کرمان گفت: سیزدهم آبان در تاریخ انقلاب اسلامی یکی از مقاطع مهم و حساسی است که از چند جهت دارای اهمیت است و تامل در آموزه های این روز تاریخی چراغ راه دشمن شناسی و بصیرت افزایی خواهد بود.

وی با اشاره به شعار مرگ بر آمریکا در این روز، تاکید کرد: اگر آمریکا از سیاست های استکباری و دخالت های خود در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مستضعف دست بردارد، دلیلی برای گفتن مرگ بر آمریکا نخواهیم داشت.

رئیس‌کل دادگستری استان کرمان،بیان کرد: ملت ایران ملتی نیست که برای مملکت یا ملتی آرزوی مرگ داشته باشد، لذا اگر نسبت به کشوری ندای مرگ از جمله ندای مرگ بر آمریکا، سر می‌ دهد دلیل آن سیاست‌ های اشتباه و استکباری آن کشور و دخالت‌ هایی است که در طول یک قرن گذشته در کشور ما انجام داده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدین با اشاره به اینکه آمریکا از هیچ اقدامی برای سرکوب کردن ملت ایران درریغ نورزیده است، افزود: دلیل شعار "مرگ بر آمریکا" مرگ بر سیاست ها و دخالت های این کشور است و مرگ بر مبارزه آمریکا با مستضعفین است.

وی بیان کرد: امیدوارم که همواره در حفظ و صیانت از دستاوردها و آرمانهای انقلاب اسلامی پیشگام بوده و این انقلاب را بیشتر از گذشته به عنوان الگویی جهانی مبتنی بر آموزه های دین مبین اسلام معرفی کرده و گسترش دهیم./ دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha