مسیرهای یوم الله ۱۳ آبان در گلستان اعلام شد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان طی اطلاعیه ای مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از گرگان؛ بر اساس اطلاعیه صادره از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان، مردم دارالمومنین «گرگان» از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح شنبه ۱۳ آبان با تجمع در میدان شهرداری، راهپیمایی خود را در محکومیت جنایات رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل به سمت خیابان شهدا و سپس مصلی بزرگ نماز جمعه «وحدت» برگزار می‌کنند.

طبق برنامه تدوین شده، «سردار رسول سنایی راد» معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرمانده معظم کل قوا در جمع راهپیمایان مرکز استان گلستان سخنرانی خواهد کرد.

مسیر حرکت مردم «کردکوی» ساعت ۹ صبح از تقاطع مسجد جامع به سمت مصلی این شهر، راهپیایی «بندرگز» ساعت ۱۰ صبح از مسجد محمدیه به سمت مسجد جامع و «بندرترکمن» همان ساعت از میدان مختومعلی به سمت میدان کاسه برگزار خواهد شد.

خواهران و برادران «گنبدکاووس» ساعت ۹ و ۳۰ صبح از مسجد قائمیه به سمت میدان مرکزی و مصلی امام جعفر صادق (ع) راهپیمایی می‌کنند و حرکت مردم «علی‌آبادکتول» همان ساعت از مسجد محمدیه به سمت میدان ولایت خواهد بود.

طبق برنامه اعلام شده اهالی «رامیان» ساعت ۹ صبح از میدان امام علی (ع) به سمت شهرداری این شهر، مردم «آزادشهر» ساعت ۱۰ صبح از مقابل سپاه پاسداران به سمت حسینیه اعظم و مردم «مینودشت» ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان مرکزی به سمت مصلی نماز جمعه این شهر راهپیمایی می‌کنند.

راهپیمایی ۱۳ آبان در کلاله، مراوه‌تپه، گالیکش، گمیشان و آق‌قلا ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود و مسیرهای حرکت به ترتیب در «کلاله» از مسجد جامع به سمت میدان امام خمینی (ره)، «مراوه‌تپه» از مسجد امام علی (ع) به سمت میدان مرکزی شهر، «گالیکش» از گلزار شهدا به سمت مسجد جامع، «گمیشان» از میدان امام خمینی (ره) به سمت چهارراه امام خمینی (ره) و «آق‌قلا» از میدان وحدت به سمت میدان کارگر و یادمان شهدا خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha