گره گشایی از کار مردم، تکلیف و وظیفه نیروی انتظامی

سردار عبدالرضا ناظری در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی کرمان، گفت: در گام دوم انقلاب، تکلیف همه ما است که برای گره گشایی از کار مردم قدرشناس، بصیر و موقعیت شناس، نقش آفرینی کنیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به شعار امسال هفته نیروی انتطامی"پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس"، عنوان کرد: سال انتظامی گذشته، سالی پرفراز و نشیب در اجرای ماموریت های انتطامی بود.

وی افزود: پهنه ۱۸۳ هزار کیلومتری استان پهناور کرمان، طول ۲۲۰۰ کیلومتر مرز مشترک با استان‌ های همجوار، ۲۹ هزار کیلومتر محورهای استان و در وانفسای کرونا در مقاطع مختلف، ماموریت های انتطامی را پیچیده تر و سخت تر می‌کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان؛ تصریح کردند: نیروهای انتظامی در بلایای طبیعی همچون سیل، در کنار مردم و در صحنه حاضر شده و جانانه خدمت کردند.

سردار ناظری؛ ادامه داد: نیروهای انتظامی در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح، همرزمان عزیزی چون شهیدان توسنگ، برزگرپور، بشنام، تاجیک و سربازان فداکار خدادادی و جلالی را تقدیم کردند.

وی از جانفشانی نیروهای انتظامی در مقابله با ضدانقلاب و معاندان نام برد و ابراز کرد: نیروهای انتظامی با همکاری همرزمان عزیزمان در سپاه و ارتش و سایر رده‌ های انتظامی و قضایی و با حضور مقتدرانه شورای تامین، ایستادند و اجازه ندادند به اموال و حریم و ناموس مردم تعدی شود و اغتشاشگران بخواهند آرامش و کسب و کار مردم را به خطر بیندازد.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: آماده هستیم بستر امن و آرامی را برای ارائه خدمت و عملکرد سازمانی دستگاه‌ ها در استان در فعالیت های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی فراهم کنیم.

سردار ناظری اظهار داشت: نیروی انتظامی در برخورد قاطعانه با مخلان نظم و امنیت، آرامش مردم و برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی آماده جانفشانی است.

وی ابراز داشت: در گام دوم انقلاب، تکلیف همه ما است که برای گره گشایی از کار مردم قدرشناس و بصیر و موقعیت شناس، نقش آفرینی کنیم.

سردار ناظری فرمانده انتظامی استان هم گفت: ضد انقلاب به دستور استکبار و صهیونیسم جهانی قصد اخلال و بی نظمی در کشور را داشتند، که ما به خوبی مقابل آنها ایستادیم و به اغتشاشگران اجازه ندادیم زندگی و امنیت مردم را به خطر بیندازند .


شایان ذکر است؛ به مناسبت هفته نیروی انتظامی، اعضای شورای تامین استان با حضور در دفتر فرماندهی انتظامی استان با اهدا لوح از تلاش های نیروی انتظامی در برخورد با اغتشاشات اخیر قدردانی کردند و از نمونه های ترافیکی استان هم در هفته نیروی انتظامی تجلیل شدند.

همچنی در آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته نیروی انتظامی امروز در کرمان از کارکنان نمونه و خانواده های شهید توسنگ و شهید برزگر تجلیل شد و یگانهای حاضر از مقابل جایگاه رژه رفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha