امنیت حیاتی ترین نیاز بشر و مقدم بر همه کارهاست

استاندار کرمان در آیین معارفه فرمانده انتظامی استان، گفت: امنیت، مقدم بر همه کارهاست و نیروی انتظامی با همه گروه‌ ها و اقشار مرتبط است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان که با حضور سردار رادان برگزار شد، امنیت را حیاتی‌ترین نیاز بشر عنوان و بیان کرد: امنیت، مقدم بر همه کارها است. توسعه اقتصادی، مراودات سیاسی، فعالیت‌ های اجتماعی و بسیاری دیگر از کارها با وجود امنیت برقرار خواهد بود.

وی به گستردگی حوزه ماموریت‌ های فراجا نیز اشاره و بیان داشت: فراجا علاوه بر مباحث امنیتی در بخش‌ هایی چون اجتماعی، راهور، اماکن و به نوعی با همه گروه‌ ها مرتبط است.

استاندار کرمان گفت: تهدید امنیت از مصادیق فساد فی‌ الارض است. نیروی انتظامی حضور میدانی در عرصه‌های اجتماعی چون تامین امنیت عزاداری‌ ها و برنامه‌ ها را در کنار مبارزه با قاچاقچیان و تکفیری‌ ها به عهده دارد.

فداکار با تقدیر از خدمات سردار ناظری‌ در فرماندهی انتظامی استان کرمان و صداقت و جدیت وی در کنار دستگاه‌رهای امنیتی اظهار داشت: صادقانه و جدی پای کار بود و در کنار دستگاه های امنیتی کمک دادند.

وی؛ همچنین با تبریک به ناصر فرشید فرمانده جدید انتظامی استان کرمان ابراز داشت: دوره جدید همکاری تقویت روز افزون برنامه‌ ها باشد.

استاندار کرمان، حوزه مأموریتی فراجا را گسترده دانست و تصریح کرد: فراجا در عرصه‌ های مختلف اعم از اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نقش‌ آفرین است.

آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان صبح امروز پنج‌ شنبه ۲۹ تیر ماه با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده فراجا، نماینده ولی‌ فقیه در استان، استاندار کرمان، فرماندهان ارتش و سپاه و جمعی از نمایندگان مجلس و مدیران استان برگزار و سردار ناصر فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان معرفی شد.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha