افتتاح ۷۵ طرح عمرانی، بهداشتی و اجتماعی در شهرستان بردسیر

بمناسبت هفته دولت و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ۷۵ طرح عمرانی، اقتصادی، بهداشتی و اجتماعی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رحمان جلالی در ابتدای ورود به شهرستان بردسیر با حضور در گلزار شهدای گمنام با اهدای گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

وی سپس در مراسم افتتاح طرح‌های هفته دولت در بردسیر، ضمن قدردانی از مسئولان و مردم بردسیر گفت: این اتفاقات خوب تنها در سایه وحدت و همدلی حاکمیت و مردم رقم می‌خورد، که الحمدلله این اتفافات در طرح ها و فعالیت‌های این شهرستان به خوبی متبلور است.

افتتاح ۷۵ طرح عمرانی، بهداشتی و اجتماعی در شهرستان بردسیر

وی افزود: در دولت مردمی و خدمتگزار، اولویت با زیرساخت‌ های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی است، که بتواند روحیه نشاط را در جامعه گسترش دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به نقش مهم طرح های شهری در سالم‌ سازی جامعه و ایجاد نشاط و شادابی در مردم، تصریح کرد: در دولت مردمی و خدمتگزار اولویت با زیرساخت‌ های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی است که بتواند روحیه نشاط را در جامعه گسترش دهد.

جلالی در این مراسم ضمن افتتاح چند طرح از مجموع ۷۵ طرح شهرستان بردسیر از مراکز درمانی و بهداشتی خیّرساز بازدید و در رابطه با تکمیل طرح های نیمه تمام قول همکاری داد.

رضا شاه حیدری شهردار بردسیر نیز در حاشیه این مراسم در مورد این طرح ها گفت: پارک غدیر بردسیر با زیربنای پنج هزار متر مربع شامل یک زمین چمن مصنوعی و پارکی با فضای سبز، آب نمای کف خشک و وسایل بازی کودکان افتتاح شد که ۲۵ میلیارد ریال اعتبار صرف ساخت آن شد.

افتتاح ۷۵ طرح عمرانی، بهداشتی و اجتماعی در شهرستان بردسیر

ساختمان مرکز اورژانس ۱۱۵، مدیریت بحران و کلینیک خیریه حضرت معصومه (س) در محل بیمارستان قائم بردسیر افتتاح شد

مسعود میر محمدی رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان بردسیر در این آیین گفت: سه طرح در این بیمارستان شامل مرکز دیالیز فاطمه زهرا، کلینیک تخصصی حضرت معصومه و مرکز غربالگری سرطان امام رضا هستند و همچنان نیازمند کمک استان به این خیریه هستیم.

وی افزود: در بخش مدرسه سازی، هفت طرح مدرسه داریم که تا اول مهرماه امسال سه طرح آماده می شود و بچه ها می توانند در آنها درس بخوانند و چهار مدرسه دیگر امیدوارم تا آغاز سال تحصیلی آینده تکمیل و آماده بهره برداری شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسیر نیز در حاشیه این مراسم بیان کرد: احداث ساختمان و تجهیز و راه اندازی پایگاه اورژانس شهری بردسیر(کد ۲) و ساختمان عملیات بحران شبکه با زیربنای ۲۷۰ متر مربع و اعتبار ۲ میلیارد تومان انجام که با یک میلیارد تومان در همکاری این شبکه و مجمع خیرین تجهیز شده است.

افتتاح ۷۵ طرح عمرانی، بهداشتی و اجتماعی در شهرستان بردسیر

حبیب الله برهانی افزود: مرکز اورژانس ۱۱۵ و مدیریت بحران eoc شهرستان بردسیر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال با کمک خیرانی از شهرستان‌ های بردسیر، سیرجان، مشهد، تهران و کرمان در نیمه دوم سال ۹۹ شروع شد و در سال ۱۴۰۰ به پایان رسید که در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری رسید.

شایان ذکر است؛ با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، سرپرست فرمانداری بردسیر، فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای شورای اداری بردسیر، بمناسبت هفته دولت چندین طرح به صورت نمادین از ۷۵ طرح در حوزه‌های مختلف عمرانی، آموزشی، کشاورزی، برق، بهداشت و درمان، خدمات شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت در این شهرستان کلنگ‌ زنی و افتتاح گردید.

خانه بهداشت شهرک وحدت، ساختمان بهورزی بردسیر و دو پایگاه سلامت شهری نیز برخی دیگر از طرح های مجمع خیرین سلامت بردسیر بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha