لجستیک همراه حاکمیت فراموش و فرسوده شده است

استاندار زنجان گفت: به نظر بنده یک مدتی لجستیک همراه با حاکمیت فراموش و فرسوده شده است که خواهشمندیم در این خصوص بصورت جدی وارد عمل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، محسن افشارچی روز شنبه(۲۷ آبانماه) در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در حاشیه مانور بزرگ استانی سیل و زلزله، با بیان اینکه باید برای تمام اتفاقات  آمادگی لازم را داشته باشیم، اظهار کرد: امیدواریم در هیج زمانی شاهد اتفاقات ناگوار و بحران های جدی در کشور نباشیم ولی برگزاری این مانور ها تلنگر و آمادگی برای مواجه با بحران است.

وی با بیان اینکه  بخش بزرگی از مشکل ما در استان مسئله آب است، افزود: این مشکلات در خصوص برآمدگی آب سطحی، استحلال و نگهداری سد های آبی است که اگر میخواهیم در کوتاه مدت با بحران مواجه نشویم میتوان با هزینه کم حل کرد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه از زمانی که بنده مدیریت استان را برعهده گرفتم شاهد این بودم که در حوزه  لجستیک خستگی و فرسودگی وجود دارد،بیان کرد: در خصوص تمام ماشین آلات راهداری، استاتداری و ...، هم از لحاظ تعداد کم و هم از لحاظ کیفیت مشکل داریم که کارهایی در رفع این مشکل انجام شده است.

افشارچی با بیان اینکه سال گذشته در ناوگان حمل شهری شاهد اتفاقات خوبی بودیم، افزود:  همچنین در حوزه‌های دیگر نیز اتفاقات خوبی رقم خورد و این امکان وجود دارد که ظاهرا برای افزایش امکانات به صورت لجستیک تلاش می‌شود.

وی با بیان اینکه باید در حوزه لجستیک بصورت جدی وارد عمل شد، بیان کرد: شخص بنده این احساس را دارم که یک مدتی لجستیک همراه با حاکمیت فراموش و فرسوده شده است که خواهشمندیم جدی گرفته شود و در تخصیص لجستیک در بین استانها با عدالت تقسیم شود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha