تلاش در جهت هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های هفته دفاع مقدس

استاندار کرمان در نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس استانداری گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس، امسال بعد از دو سال درگیری با ویروس کرونا باید بهتر و متناسب با تعطیلات طراحی شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار، در نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس استان کرمان، بر برگزاری قوی برنامه‌ های هفته دفاع مقدس بعد از دو سال وقفه به دلیل کرونا تاکید کرد و گفت: برنامه ها بعد از دو سال کرونا باید بهتر و متناسب با تعطیلات طراحی شود.


وی، بهره‌گیری از ظرفیت اصناف، ادارات و ... را در اجرای برنامه‌ ها لازم برشمرد و افزود: بیان خاطرات و ناگفته‌ ها از ابعاد شخصیتی سردار دلها با دعوت از فرماندهان جنگ و همرزمان ایشان مدنظر قرار گیرد و
علاوه بر رونمایی کتاب های جدید حوزه دفاع مقدس، معرفی کتاب هایی که قبلا نیز رونمایی شدند، ذیل جلسات و برنامه‌ ها و در قالب مسابقات فرهنگی یادآوری شود.


استاندار کرمان در ادامه، بر سرکشی از خانواده‌ شهدا، جانبازان و آزادگان دستگاه‌ ها از سوی مدیران مربوطه تاکید کرد.


محمود مهدوی فرد مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان نیز با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس امسال با تعطیلی ایام پایانی ماه صفر گفت: این تعطیلات اجرای برنامه ها را سخت می کند.


وی برگزاری رژه نیروهای مسلح به طور همزمان در سراسر کشور در روز ۳۱ شهریور ماه، آئین سراسری تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، سخنرانی ائمه جمعه و دعوت از سخنرانان قبل از خطبه‌ های نماز جمعه را از برنامه‌ های عمومی و مشترک در تهران و مراکز سایر استان ها عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha