برگزاری طرح رویش در دانشکده پرستاری ام البنین(س) لامرد

دانشجویان ورودی ۹۹ و ۱۴۰۰ دانشکده پرستاری حضرت ام البنین(س) لامرد با شرکت در طرح رویش، با دانشگاه علوم پزشکی شیراز و فعالیت ها و خدمات این دانشکده، آشنا شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس ، رئیس دانشکده گفت: طرح رویش با هدف برگزاری هرچه بهتر مراسم استقبال از دانشجویان جدید، آشنایی و هماهنگی بیشتر آنها با محیط زندگی تازه، فضای دانشگاه، خوابگاه و ارتقای بینش دانشجویان در عرصه های مختلف، برگزار شد.
«حسین صفری» در جمع ۲۵ دانشجوی ورودی  ۱۴۰۰ و ۳۲ دانشجوی ورودی ۱۳۹۹ این دانشکده با تاکید بر ارتقای تمام استعدادها و توان علمی خود در کنار تهذیب نفس و اخلاق، افزود: این امر موجب موفقیت در درجه های بالای این موقعیت زیبای اجتماعی می شود که خداوند به شما جوانان هدیه کرده است و آن را در زندگی احساس می کنید.
وی از دانشجویان خواست تا با تمام توان از استعدادهای خود استفاده کنند و افزود: این امر موجب موفقیت در درجه های بالای این موقعیت زیبای اجتماعی می شود که خداوند به شما جوانان هدیه کرده است و آن را در زندگی احساس می کنید.
در ادامه «طاهره قطبی» معاون آموزشی دانشکده، قوانین و مقررات آموزشی و «جواد سلامی» معاون فرهنگی دانشجویی دانشکده  ضوابط دانشگاهی و مقررات  خوابگاهی را مطرح کرده، همچنین کارشناسان آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی به دانشجویان معرفی شدند.
قابل ذکر می باشد که طرح رویش  حضوری این دو ورودی بدلیل شیوع بیماری کرونا ویروس و ایجاد بستر مجازی با تاخیر چند ترم برگزار گردید.


خبرنگار: جمشید غضنفری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha