اجرای پروژه های عمرانی نوسازی مدارس زنجان بدون توقف ادامه دارد

پروژه های عمرانی ،آموزشی اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان در شهر زنجان با پیشرفت قابل قبول در حال پیشرفت است و بخشی از آن در مهرماه سال جاری افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، اصحاب رسانه استان زنجان روز چهار شنبه ( ۱۹ اردیبهشت ماه) در تور رسانه ای اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان از روند پیشرفت پروژه های عمرانی،آموزشی شهر زنجان بازدید کردند،در ادامه گزارش از روند این پروژه ها با ما همراه باشید.

مدرسه سبز زنجان

تکمیل مدرسه سبز نیازمند ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار

اولین بازدید از محل احداث مدرسه ۳۶ کلاس گلشهر زنجان با عنوان مدرسه سبز بود که مهندس مهدی
آریافر در خصوص این پروژه گفت:  این پروژه به دو بخش تقسیم شده که طبق تعهدات یک سوم از این مدرسه را شرکت راشا کاسپین بصورت خیری تعهد داشتند احداث کنند و دو سوم آن نیز بصورت پیمان در حال انجام است.

وی با اشاره به ویژگی این مدرسه سبز گفت: در این مدرسه جذب آب های خاکستری، بهینه سازی مصرف انرژی در این مدرسه رعایت شده است.

مهندس این  پروژه بیان کرد: در حال حاضر طبق تعهدات خیری که ۵ میلیارد تومان بود که بخشی از آن انجام شده است و قراداد پیمان نیز ۳۳ میلیارد تومان است که با احتساب تعدیل و...در حدود ۵۵ میلیارد تومان تاکنون هزینه شده است که برای تکمیل آن ۱۳۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار مورد نیاز است.

اجرای پروژه های عمرانی نوسازی مدارس زنجان بدون توقف ادامه دارد

تکمیل پروژه ۱۲ کلاسه فاز دو گلشهر تا مهرماه سال جاری

محل دوم این بازدید ها پروژه ۱۲ کلاسه فاز دو گلشهر بود که مهندس آریا فر ادامه داد: این پروژه  با زیربنای ۲هزار و ۴ مترمربع بوده که قریب به دوسال پیش شروع به کار کرده است، گفت: این مدرسه جز مدارسی است که با طراحی متفاوتی در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه این پروژه با قرارداد اولیه ۲۲ میلیارد تومان بوده که با احتساب تعدیل و ...۳۲ میلیارد تومان هزینه خواهد شد،افزود: در حال حاضر در مرحله نازک کاری است که امیدواریم تا مهرماه سال جاری تحویل آموزش و پرورش داده شود.

اجرای پروژه های عمرانی نوسازی مدارس زنجان بدون توقف ادامه دارد

خوابگاه دانش آموزی زنجان در مرحله نازک کاری قرار دارد

سومین محل بازدید رسانه ای خوابگاه دانش آموزی اردوگاه امام خمینی زنجان بود که مهندس آریا فر با بیان اینکه این خوابگاه با متراژ  یک هزار و ۶۲۵ متر مربع در حال ساخت است،گفت:طی سالیان گذشته این پروژه به دلیل عدم اعتبار متوقف شد و مجددا پس از سالیان اجرا شده و در حال حاضر در مرحله نازک کاری است.

وی با بیان اینکه این خوابگاه ۲ طبقه با ظرفیت ۱۲۲ نفره است، افزود: در این خوابگاه اتاق های ۶ نفره و ۸ نفره، غذاخوری و.. تعبیه شده است.

مهندس پروژه  با بیان اینکه در حال حاضر تخصیص اعتباری در سال مالی ۱۴۰۲ صورت نگرفته است، گفت: در صورت تخصیص اعتبار از لحاظ فیزیکی خوابگاه تا مهرماه سال جاری به اتمام می رسد.

استخر دانش آموزی

استخر دانش آموزی زنجان ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

چهارمین بازدید از محل پروژه استخر دانش آموزی انجام گرفت و مهندس این پروژه اظهار کرد: پروژه استخر دانش آموزی زنجان که از سال ۹۶ مجدد روند احداث آن آغاز و به مرحله ای رسید که بدلیل عدم وجود اعتبار یک و نیم سال پروژه متوقف و مجدد در اوایل سال ۱۴۰۱ مجدد روند احداث آغاز شد.

وی با بیان اینکه مساحت سالن استخر این پروژه در حدود ۸۲۵ متر مربع است، افزود: یک ساختمان اداری الحاقی نیز به مساحت ۹۶۷ متر مربع در حال ساخت است که برای تکمیل این پروژه ۶ میلیارد تومان دیگر اعتبار مورد نیاز است.

مهندس آریا فر با بیان اینکه در حال حاضر پروژه استخر دانش آموزی بالای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: کلیه کارهای تاسیساتی و موتورخانه استخر به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است و در مرحله نازک کاری قرار دارد که در صورت به مشکل نخوردن اعتبار قریب به ۲ ماه آینده تحویل داده خواهد شد.

اجرای پروژه های عمرانی نوسازی مدارس زنجان بدون توقف ادامه دارد

تکمیل هنرستان ورزش زنجان نیازمند ۵۰ میلیارد تومان اعتبار

در ادامه این بازدید حمیدرضا اسلامی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به پروژه احداث هنرستان ورزش در حاشیه این تور رسانه ای گفت: سفت کاری این پروژه به اتمام رسیده است و در مرحله نازک کاری قرار دارد.

در برنامه امسال این اداره کل است تا دیوار کشی لازم اجرا و زمین چمن استاندارد فوتبال به اتمام برسد، گفت: زمان تکمیل این پروژه با تزریق اعتبار مشخص میشود که در حال حاضر ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل و بهره برداری آن مورد نیاز است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha