مشهد پیشانی کشورهای اسلامی و مردم ایران است

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان رضوی در نشستی با رییس شورای شهر مشهد به منظور استفاده از ظرفیت شورا و شهرداری نسبت به توسعه و ترویج فرهنگ نماز گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ مدیر ستاد اقامه نماز خراسان رضوی در نشستی با رییس شورای شهر مشهد به منظور استفاده از ظرفیت شورا و شهرداری نسبت به توسعه و ترویج فرهنگ نماز در محل دفتر ریاست شورا گفتگو کرد.


در این نشست حجت الاسلام و المسلمین سبحانی نیا مدیر ستاد اقامه نماز استان ضمن تشکر یادآور شد: مشهد پیشانی کشورهای اسلامی و مردم ایران است و حضور مردم برای زیارت امام هشتم (علیه السلام) و سفر به این سرزمین، ناخودآگاه جلوه های دین در فضای  دینی را انتظار دارند و نماز در رئوس دینداری است لذا حمایت شورای اسلامی و شهرداری می تواند به فرهنگ سازی و نهادینه شدن نماز اول وقت و نمازهای باشکوه کمک کند.


وی ادامه داد: ستاد اقامه نماز همچون سال های گذشته پیشنهاداتی در این راستا دارد مانند استفاده از ظرفیت  فرهنگسراها در آموزش شهروندان، شورای محلات در فرهنگ سازی و تقویت مساجد محله، آموزش معارف نماز به پرسنل شهرداری و خانواده آنان، حمایت از جشنواره فجر تا فجرو حمایت از برنامه ساجدان عاشق ویژه محرم و صفر که نیاز به تصویب در شورای فرهنگی و اجرایی شدن دارد.


در ادامه نشست حسن موحدیان ریاست شورای اسلامی شهر مشهد ضمن تشکر و آمادگی شورا در جهت مشارکت و حمایت از برنامه های ستاد اقامه نماز اعلام و مقرر شد موارد پیشنهادی در کمیسیون فرهنگی بررسی و جهت اجرا با همکاری ستاد ابلاغ گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha