کشف 27 فقره سرقت موتورسیکلت و دستبرد به باغات کشاورزی در شهرهای خراسان رضوی

جانشین فرمانده انتظامی فریمان از دستگیری 3 متهم سرقت موتور سیکلت و دستبردهای سریالی به باغات کشاورزی و 7 مالخر اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ سرهنگ محمود قرایی سلطان آبادی گفت: از چندی قبل گزارش چند فقره سرقت سریالی موتورسیکلت ودستبرد به باغات کشاورزی در سطح شهرستان فریمان به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و در این رابطه تیم های پلیس آگاهی فریمان وارد عمل شدند. 


وی افزود: با تحقیقات اولیه پلیس و بازبینی دوربین های مداربسته در محل های وقوع سرقت تصویرمتهمان چهره زنی شد.  


سرهنگ قرایی سلطان آبادی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در این عملیات ضربتی  3 متهم که دارای سوابق متعدد کیفری بودند را شناسایی و پس از هماهنگی  قضایی در عملیاتی غافلگیرانه  این افراد را در مخفیگاه شان دستگیر کردند. 


جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فریمان با اشاره به دستگیری 7  مالخر که با این متهمان در ارتباط بودند گفت: متهمان تاکنون  به سرقت بیش از 17 موتورسیکلت در شهرستان های استان وهمچنین 10 فقره سرقت از مزارع و باغات کشاورزی نیز در حاشیه شهرهای استان اعتراف کرده اند.  


جانشین فرمانده انتظامی فریمان با اشاره به این مطلب که در بازرسی از مخفیگاه متهمان 17دستگاه موتورسیکلت سرقتی و مقادیر زیادی وسایل مزارع و باغات کشاورزی سرقتی کشف شده است؛ خاطر نشان کرد: با دستورات تخصصی مقام قضایی تحقیقات پرونده ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha