3مصدوم در اثر سقوط وانت نیسان به دره امرودک مشهد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از نجات جان 3 نفر از مسافران حادثه وانت نیسان توسط نجاتگران استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ غلامرضا صیادی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: ساعت ۱۰:۴۸ روز یک شنبه ۱۵ خرداد ماه سقوط یک دستگاه نیسان در ارتفاعات پیمانه ، محدوده روستای امرودک به سامانه تلفنی ۱۱۲ مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان(EOC) اعلام شد.


غلامرضا صیادی اظهار کرد: پس از بررسی و کسب اطلاعات مورد نیاز، با توجه به اعزام تیم اول واکنش سریع، طی هماهنگی با  سازمان امداد و نجات برای امداد رسانی به افراد حادثه دیده تیم دوم به همراه بالگرد جمعیت هلال احمر استان به منطقه امرودک اعزام شدند.


وی اضافه کرد: وانت نیسان حامل 20 نفر بود که خوشبختانه مسافران بلافاصله خود را نجات دادند.


صیادی ادامه داد : متاسفانه سه نفر که نتوانسته بودند خود را نجات دهند همراه با وانت نیسان به دره سقوط کردند.


وی افزود : نجاتگران اعزامی پس از  ساعت ها عملیات سخت و طاقت فرسا ، مصدومان را پس از رها سازی و انتقال به محل امن، دو تن از افراد آسیب دیده توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل و یک مصدوم دیگر توسط بالگرد جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل گردید.


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در این عملیات ۳ تیم شامل ۱۲ نجاتگر با بکارگیری یک فروند بالگرد و دو دستگاه خودروی کمکدار  مشارکت کردند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha