برپایی بیش از ۱۴۷۰ پایگاه جمع آوری زکات فطریه در استان کرمان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و دبیرشورای زکات استان کرمان از برپایی ۱۴۷۸ پایگاه جمع‌ آوری زکات فطریه در محل‌ های برگزاری نماز عید فطر و میادین اصلی شهرها و روستاهای این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ یحیی صادقی با اشاره به روش‌ های پرداخت زکات فطریه در استان کرمان به‌ صورت مجازی و حضوری، گفت: صندوق‌ های جمع‌ آوری فطریه باید مجوز شورای زکات را داشته باشند و مردم مؤمن و نیکوکار استان کرمان می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌ های دارای مجوز شورای زکات، فطریه خود را پرداخت کنند.

وی در ادامه به روش‌ های الکترونیکی پرداخت زکات فطره نیز اشاره و تصریح کرد: مردم مؤمن و نیکوکار استان کرمان می‌ توانند با شماره‌ گیری کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* از طریق گوشی تلفن همراه خود، زکات فطریه خود را در سریع‌ ترین زمان ممکن پرداخت کنند. همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۴۳۷۵۷۵ به نام شورای زکات کرمان نیز برای جمع‌ آوری زکات فطریه و کفارات مردم مؤمن استان کرمان در نظر گرفته‌ شده است.

دبیرشورای زکات استان کرمان ضمن هشدار به شهروندان نسبت به سوء استفاده عده‌ ای کلاهبردار در این ایام، تاکید کرد: پلیس با افراد و یا مراکزی که بدون مجوز از سوی شورای زکات به‌منظور دریافت فطریه به درب منازل شهروندان مراجعه و یا در فضای مجازی شماره کارت اعلام می‌کنند، برخورد خواهد کرد.

گفتنی است؛ سال گذشته حدود ۸ میلیارد تومان زکات فطریه در استان کرمان جمع‌ آوری و بین خانواده‌ های نیازمند توزیع شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha