توزیع هزار غذای گرم متبرک رضوی بین محرومین کاشمری

مدیر کانون مرکزی خادمیاری آستان قدس رضوی کاشمر از توزیع هزار پرس غذای گرم متبرک رضوی بین محرومین مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ احمد قادری مدیر کانون مرکزی خادمیاری آستان قدس رضوی کاشمر  با بیان اینکه این تعداد غذای متبرک در مرحله دوم توزیع در ماه مبارک رمضان امسال است، افزود: این غذاها در مهمانسرای حضرت رضا (ع) پخت و با کمک شبکه خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی به دست خانوارهای محروم شناسایی شده در نقاط مختلف شهر و روستاهای شهرستان‌ می‌رسد.


وی با بیان اینکه در مرحله نخست ٧٠٠ پرس غذای گرم متبرک رضوی در اولین روزهای ماه مبارک رمضان توزیع شده است، ادامه داد: کانون های خدمت رضوی کاشمر از ابتدای فعالیت به ویژه از زمان شیوع کرونا اقدامات و فعالیت های چشمگیری در حوزه فعالیت های بهداشتی، توزیع اقلام بهداشتی، بسته های معیشتی و غذای گرم بین محرومین و نیازمندان کاشمر کردند.

مدیر کانون مرکزی خادمیاری آستان قدس رضوی کاشمر ابراز داشت: برگزاری اردوهای جهادی به منظور کمک به ساخت و بازسازی منازل اقشار محروم و نیازمند از دیگر برنامه های کانون های خدمت رضوی در کاشمر است که با استقبال خوب علاقه مندان به فرهنگ نوع دوستی مواجه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha