تحرکات دشمنان در زیر ذره بین پدافند هوایی

فرمانده گروه شهید پوردست منطقه پدافند هوایی جنوب شرق، گفت: تمامی تحرکات دشمنان در زیر ذره‌بین و چتر نظارتی پدافند هوایی است.

به گزارش  گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم خواجه فرمانده گروه شهید پوردست منطقه پدافند هوایی جنوب شرق در جمع کارکنان این گروه پدافندی ضمن تبریک هفته ارتش، گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد و نظاره گر ارتشی پویا و منسجم هستیم که با تکیه بر توان و استعداد داخلی روز به روز پله های ترقی و پیشرفت را یکی پس از دیگری طی می کند.

امیر سرتیپ دوم خواجه با اشاره به ارتقای توان دفاعی نیروی پدافند هوایی در حوزه علوم پدافندی و موشکی، تصریح کرد: امروز امنیتی که البته برگرفته از برکت انقلاب اسلامی است به ویژه در عرصه هوایی، مرهون چشمان همیشه بیدار دلیر مردان پدافند هوایی ارتش است که اجازه هیچ گونه خطایی به دشمنان نمی دهد.

وی در ادامه با اشاره به گزافه گویی دشمنان ایران اسلامی، اظهار داشت: تمامی تحرکات دشمنان در زیر ذره‌بین و چتر نظارتی پدافند هوایی است و دشمنان بدانند ما بر عهد و پیمانی که با امام و شهدا بسته‌ایم پایبندیم و نیز ارتش و نیروی پدافند به معنای واقعی کلمه فدایی ملت همیشه در صحنه هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha