رشد ۲۸ رصدی ورود مسافرین نوروزی به کرمان

مدیر کل میراث‌ فرهنگی استان کرمان از حضور بیش از یک میلیون مسافر نوروزی از ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ تاکنون در استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ فریدون فعالی در دومین جلسه ستاد خدمات سفر استان کرمان در سال ۱۴۰۱  به ورود حدود یک میلیون مسافر نوروزی به استان کرمان از ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۵ فروردین ماه امسال اشاره کرد و گفت: این آمار نسبت به سال ۹۸، بیش از ۲۸ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: همچنین در این مدت، ۸۶ هزار گردشگر و مسافر نوروزی در تاسیسات گردشگری، مدارس، طرح شهید سلیمانی و زائرسراها اقامت داشته‌ اند که نسبت به سال ۹۸، بیش از ۲۶ درصد رشد داشته است.  

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان بیان کرد: نزدیک به ۲۰۰ هزار مسافر نوروزی هم از تاریخ ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا ۵ فروردین ماه امسال از اماکن تاریخی و فرهنگی استان کرمان دیدن کرده‌اند.  

فعالی به حضور بی نظیر گردشگران و مسافران نوروزی در کنسرت سالار عقیلی در باغ شاهزاده ماهان و ارگ تاریخی بم اشاره کرد و گفت: بالغ بر ۸ هزار نفر در باغ شاهزاده و قریب به ۲۵ هزار نفر نیز در ارگ بم از این کنسرت استقبال کردند.  

وی به انجام نظرسنجی از مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: این نظر سنجی‌ ها به کاهش نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت دستگاه‌ ها برای ارائه بهتر خدمات به گردشگران کمک می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha