اهدای جهیزیه به زوج های جوان در استان کرمان

به همت کمیته امداد و سپاه پاسداران چندین سری جهیزیه بین زوج های جوان شهرستان های فهرج، راور، گلباف ، رودبارجنوب و انار استان کرمان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ بمناسبت اعیاد فرخنده شعبانیه در سراسر استان کرمان به همت سپاه پاسداران، کمیته امداد و ستاد امام جمعه شهرستان های استان کرمان چندین سری جهیزیه به زوج های جوان اهدا شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان راور از اهدای ۱۳ فقره جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان راور به مناسبت اعیاد شعبانیه خبر داد.


حجت السلام والمسلمین طاهری ترویج و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در برپایی ازدواج‌های آسان، کم‌ هزینه و پایدار را از اولویت‌ های کمیته امداد در ازدواج جوانان تحت حمایت اعلام کرد و گفت: به همین منظور فرهنگ‌ سازی و توسعه ازدواج آسان یکی از موضوعاتی است که در اولویت فعالیت‌های کمیته امداد راور قرار دارد.


وی افزود: این سری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای اساسی به ارزش هر فقره ۲۵ میلیون تومان شامل: یخجال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جارو برقی وتلویزیون تهیه و به مناسبت اعیاد شعبانیه به زوج‌ های نیازمند تحت حمایت این نهاد اهداء گردید.


همچنین در رودبار جنوب و بخش گلباف نیز به نیازمندان چندین سری جهیزیه به همت کمیته امداد این دو شهرستان اهدا شد.


امام جمعه شهرستان فهرج نیز طی مراسمی که در آستانه نیمه شعبان در این شهرستان برگزار شد، از توزیع جهیزیه بین ۵۰ زوج جوان خبر داد و بیان کرد: جهیزیه های توزیع شده شامل اجاق گاز، یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون و جاروبرقی است.

حجت الاسلام آقاملایی ارزش این جهیزیه ها را بالغ بر ١٠ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: جشن ازدواج این زوج های جوان در محل کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فهرج برگزار شد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فهرج نیز از اهدای ۱۸سری جهیزیه به ۱۸ زوج جوان نیازمند این شهرستان خبر داد.

ایوب سنجری در ادامه تصریح کرد: به هر زوج جوان جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، گاز، کولر، وسایل آشپزخانه و بسته فرهنگی اهدا شد که برای تهیه این لوازم ۱۴۴ میلیون تومان هزینه و بصورت نیم بها به این زوج ها اهدا شد.

امام جمعه شهرستان انار نیز با اشاره به اینکه در آستانه نیمه شعبان میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی عج و نوروز باستانی قرار داریم، عنوان کرد: از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و ستاد زکات این شهرستان بیش از ۱۶۰۰ بسته معیشتی و همچنین ۳۰ سری جهیزیه بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام منتظری خاطرنشان کرد: اقلام جهیزیه توزیع شده شامل ۱۲ قلم کالای ضروری و اساسی زندگی از جمله یخچال، بخاری، ماشین لباسشویی، پنکه، پتو و دیگر اجناس ضروری به مبلغ بیش از ۱۵ میلیارد ریال معادل یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha