آغاز عملیات پروژه ملی باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) از ابتدای سال جدید

شهردار منطقه ۱۷ در مراسم درخت کاری که در باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد گفت: باغ راهی که به نام خانم فاطمه زهرا (س) نامگذاری شده است طرح اولیه اش در دستور بازنگری شهردار محترم تهران قرار گرفته و در هفته آینده که طرح نهایی شود از ابتدای سال جدید آغاز عملیات اجرایی باغ راه اتفاق می افتد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷؛ در مراسم درخت کاری که در باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور رضا شنگی شهردار منطقه ۱۷ و جمعی از شورایاران و مدیران محلات برگزار شد، شهردار منطقه ضمن خیر مقدم به اعضاء شورایاری و  مدیران محلات منطقه ۱۷ گفت: همانطور که رهبر انقلاب اشاره داشتند بحث درخت کاری یک کارانقلابی و  دینی است.در چند روز گذشته به مناسبت هفته منابع طبیعی  در چند نقطه از منطقه مراسم درختکاری برگزار شد؛ امروز هم‌ با حضور اعضاء شورایاری و مدیران محترم محلات این کار را انجام می دهیم که ثواب آن ان شاءالله در آخرت ثبت شود. ما امروز درخت می کاریم که آیندگان استفاده و بهره ببرند، همانطور که گذشتگان کاشتند و در حال حاضر ما از آن بهره می بریم.

وی افزود: در محدوده جنوب منطقه و در سه ماه آینده، یک هکتار به فضای سبز منطقه اضافه می کنیم. مجموعه ای از املاک بزرگ منطقه را شناسایی کردیم و هماهنگی های لازم با شهرداری هم انجام دادیم که ان شاءالله به محض تملک، تبدیل به بوستان های بزرگی خواهد شد و  در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
 
شنگی در ادامه گفت: باغ راهی که به نام خانم فاطمه زهرا (س) نامگذاری شده است، طرح اولیه آن در دستور بازنگری شهردار محترم تهران قرار گرفته و در هفته آینده که طرح نهایی شود از ابتدای سال جدید آغاز عملیات اجرایی باغ راه اتفاق می افتد و این فضایی که در حال حاضر مشاهده می کنید به یک محور گردشگری بسیار زیبا تبدیل می شود. املاکی که در حریم معارض هستند در دستور خرید تملک قرار دارند که در اعتبارات سال آینده دیده شده و درحال پیگیری هستیم و کارهای کارشناسی و قیمت گذاری آنها انجام شود.

🔹️شهردار منطقه ۱۷ تصریح کرد: با توجه به دستور شهردار محترم تهران مبنی بر احداث بوستان مادر و کودک در هر محله،ان شاءالله اولین بوستان مادر و کودک را در یکی از محلات منطقه افتتاح می کنیم  و مابقی در شش ماه اول در سال ۱۴۰۱ افتتاح خواهد.

انتهای پیام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha