کد خبر: بدرقه-شهید-گمنام-توسط-کادر-درمان-درمان
۱۵ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۲۴
بدرقه شهید گمنام توسط کادر درمان  درمانگاه های امام رضا (ع) و شهید مطهری شیراز

با همراهی مسوولان، کارکنان ، کادردرمان و جمعی از مردم آیین وداع با پیکر مطهر شهیدگمنام دوران دفاع مقدس در محوطه درمانگاه شهید مطهری شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در فارس ، مدیر این مجتمع گفت: در این آئین معنوی علاوه بر کارکنان درمانگاه های امام رضا علیه السلام و شهید مطهری ، مسوولان،پرستاران و کارکنان مراکز آموزشی درمانی نمازی ، شوشتری ، خلیلی و دانشکده پرستاری به همراه اقشار مختلف مردم شرکت کردند ودر فضایی معنویی و آکنده از عطر شهدا ،ضمن استقبال از پیکر پاک یکیاز شهیدان گمنام هشت سال دفاع مقدس بار دیگر با آرمان های بلند انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.

دکتر سید علی شمس نیا افزود: مردم با حضور گرم خود نشان دادند که پشتیبان انقلاب و نظام هستند و امنیت کشور را مدیون خون شهدا می دانند

مدیر مجتمع درمانگاهی اظهار کرد: بی‌شک این حضور و شکوه از برکت خون پاک شهیدان است و ما خدا را شاکریم که توفیق میزبانی این برنامه را داشتیم و از خدا می خواهیم تا بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم و در این مسیر باعث بالندگی هر چه بیشتر ایران اسلامی گردیم .

شمس نیا همچنین عنوان کرد : مدافعان سلامت که امروزه خود در صف اول خدمت به هم وطنان هستند با استقبال بی‌نظیر خود از شهدا نشان دادند که فرهنگ ایثار و شهادت روز به روز در وجود آن ها زنده و پایدارتر گشته و خواهد ماند.

عکس ها:لیلا کارگر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha