کد خبر: بدنبال-حمایت-از-تولید-داخلی-در-هلال-احم
۲۸ اسفند ۱۳۹۵، ۲۱:۳۸

دکتر ابوالقاسم گرجی معاون منابع انسانی جمعیت هلال احمر از اخرین دستاوردهای شرکت نساجی هلال بازدید بعمل اورد.

به گزارش خبرگزاری سلامت ،دکتر ابوالقاسم گرجی معاون جمعیت هلال احمر به همراه سرلشگر امیر حیدری فرمانده  نیروی زمینی ارتش ج.ا.ا از صنایع نساجی هلال بازدید کردند.
 
این دیدار که با ادای احترام و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهید قاسم فداکار از کارکنان سابق این مجموعه که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده بود آغاز شد.
 
 دکتر گرجی معاونت منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر گفت : ماهیت فعالیت های ارتش و جمعیت هلال احمر امداد رسانی به مردم است و ما در این تعاملات دنبال سود و زیان نیستیم و هدف نهایی خدمت رسانی به مردم است .

 

گرجی افزود : جمعیت هلال احمر دارای چندین شرکت مهم از جمله شرکت دارویی سها و صنایع نساجی هلال احمر است که قدمت چندین ساله در خدمت رسانی به مردم را دارند.

معاون‌جمعیت هلال احمر گفت: یکی از کارخانه های هلال احمر شرکت نساجی است که به واسطه آن محصولات این جمعیت را به همراه تیم های امدادی به بیش از ۵۰ کشور دنیا ارسال شده و در حوادث مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: ما اعلام آمادگی می‌کنیم که با کمترین کارمزد یا حتی بدون دریافت کارمزد، تمامي اقلام موردنیاز نیروی زمینی ارتش را تولید و در اختیار آنها قرار دهیم.


وی در خاتمه خاطر نشان کرد: بدنبال حمایت از تولید ملی در راستای تحقق منویات مقام معظم‌رهبری هستیم و در این‌مسیر سود و زیان‌اهمیتی ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha