چالش های حوزه اورژانس فارس بررسی شد

نشست هم اندیشی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با جمعی از مسوولان اورژانس فارس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، رییس دانشگاه در این نشست که با هدف بررسی چالش های حوزه اورژانس فارس برگزار شد، بر تقویت فعالیت های اورژانس ۱۱۵ فارس در راستای تسریع در خدمت رسانی به بیماران و مصدومان تاکید کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» ضمن قدردانی از همکاران در مجموعه اورژانس دانشگاه، اقدامات و عملکرد اورژانس فارس را از جمله افتخارات دانشگاه علوم پزشکی شیراز دانست و حفظ و ارتقای این جایگاه در کشور را ضروری عنوان کرد.

او در این نشست ضمن بررسی چالش های حوزه اورژانس، دستورات لازم را برای پیشبرد اهداف و رفع چالش های موجود صادر کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین با اشاره به مشارکت خیرین سلامت فارس در پیشرفت حوزه سلامت افزود: از ظرفیت خیرین حوزه سلامت فارس می توان بیش از پیش برای بهبود و ارتقای فعالیت ها و اقدامات اورژانس فارس استفاده کرد.

در این نشست مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات مجموعه اورژانس فارس، چالش های این حوزه را با رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در میان گذاشت.

دکتر «محمدجواد مرادیان» همچنین در خصوص وضعیت آمبولانس های موجود و فعال و آمبولانس های فرسوده اورژانس، تعداد نیروهای ستادی و عملیاتی اورژانس، شاخص های خدمت رسانی به بیماران و مصدومان، تجهیزات و امکانات حوزه اورژانس توضیحاتی ارائه داد.

دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان، دکتر «محمدجواد راعی» معاون غذا و دارو، «محمدحسین خادمیان» مشاور معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست هم اندیشی، نظرات و پیشنهادات خود را در رسانی رفع چالش های حوزه اورژانس فارس و تقویت این حوزه مطرح کردند.

این نشست ظهر امروز، بیست و دوم مهر 1403 در مجموعه ستادی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha