پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گرامیداشت هفته «فراجا»

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در پیامی به مناسبت هفته «فراجا»، از تلاش های نیروهای انتظامی در ارتقای امنیت جامعه، قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «سید وحید حسینی» در این پیام با گرامیداشت این مناسبت، از همراهی و همکاری نیروهای انتظامی استان با مجموعه سلامت استان تقدیر کرد.

در متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به این مناسبت آمده است:

کشور عزیزمان ایران مفتخر است به بهره مندی از فرزندانی غیور و شرافتمند که در تمامی برهه ها و با رویکردی رفیع در اعتلای وطن، همواره جان برکف و جهادگونه، نقش آفرینی کرده اند و دلاوران عرصه نیروی انتظامی کشور، در زمره این فرزندان شایسته ایران هستند.

منادیان ندای امنیت ایران اسلامی که تحقق این رسالت والا را خالصانه و گاه به بهای جان، معنا ساخته اند و موجبات فخر و بالندگی ایران در تمامی عرصه ها هستند.

مجموعه سلامت فارس نیز در پیشبرد اهداف این حوزه و در صیانت از مرزهای سلامت جامعه، همواره از پیشیبانی امیدبخش عزیزان مجموعه «فراجا» بهره مند بوده که جا دارد از این همدلی و همراهی، مراتب قدردانی خود را ابراز دارم.

با تبریک این هفته به مردان و زنان شریف جامعه نیروی انتظامی کشور و استان فارس که مفهوم امنیت را در عالی ترین مراتب آن محقق ساخته اند، امید است در سایه تلاش های دلاورانه شما عزیزان، پرچم پر افتخار ایران همواره بر فراز قله های بالندگی پراهتزاز بماند.

سلامت و سعادتمندی تمامی تلاشگران عرصه نیروی انتظامی را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

دکتر سید وحید حسینی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha