روند افزایشی حوادث ناشی از خرابی آسانسورها در کرمان

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: در تابستان بدلیل قطعی مکرر برق و همچنین عدم رعایت استانداردهای لازم تعداد حوادث ناشی از خرابی آسانسورها در کرمان روند افزایشی پیدا کرده بود، که بخش عمده ای از ماموریت های آتشنشانان به این حوزه اختصاص یافته بود.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ ابراهیم بابایی مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در دیدار با رئیس کل دادگستری استان کرمان، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در یک سال اخیر گفت: از مهر ماه سال گذشته تا پایان شهریور ماه امسال آتشنشانان کرمانی در بیش از ۴ هزار ۵۵۲ ماموریت شرکت کرده اند، که بطور متوسط در هر روز ۱۳ ماموریت را شامل می شود.

وی اظهار داشت: خوشبختانه متوسط زمان حضور آتشنشانان در محل حادثه در شهر کرمان از متوسط کشوری و استانداردهای تعریف شده کم تر است، که جای قدردانی از پرسنل خدوم آتشنشانی دارد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری کرمان با بیان اینکه هم اکنون ۲۰۸ نفر آتش نشان در ۱۰ ایستگاه فعال در شهر کرمان مشغول به خدمت رسانی به شهروندان هستند، افزود: با توجه به پهناور بودن شهر کرمان نیاز است؛ که تعداد ایستگاه های آتش نشانی و آتش نشانان افزایش یابد.

بابایی خاطرنشان ساخت: در تابستان بدلیل قطعی مکرر برق و همچنین عدم رعایت استانداردهای لازم تعداد حوادث ناشی از خرابی آسانسورها در کرمان روند افزایشی پیدا کرده بود که بخش عمده ای از ماموریت های آتشنشانان به این حوزه اختصاص یافته بود .

وی به پدیده شوم قاچاق سوخت نیز در استان اشاره و اظهار کرد: متاسفانه شاهد رشد گزارش های آتش سوزی ناشی از قاچاق سوخت در شهر کرمان هستیم و بیشترین آتش سوزی های ناشی از قاچاق سوخت مربوط شهرهای جنوبی و شرقی استان کرمان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha