رسیدگی به بیش از ۳۵۰۰ پیام سامانه ۱۳۷ پلاس توسط فوریت‌های اجتماعی

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: طی ۵ ماه اول سال جاری گشت‌های فوریت‌های اجتماعی حامی شهر به بیش از ۳۵۰۰ پیام سامانه ۱۳۷ پلاس رسیدگی کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)سید محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران اظهار داشت: گشت‌های حامی شهر این سازمان در سه شیفت ۲۴ ساعته به صورت شبانه روزی فعالیت دارند که بخشی از این مأموریت‌ها، رسیدگی به پیام شهروندان در سامانه ۱۳۷ پلاس است.

وی افزود: در کنار اجرای طرح‌های ویژه کاهش آسیب‌های اجتماعی که در نقاط گوناگون محلات شهر تهران به اجرا در می‌آید و خودروهای حامی شهر نیز مداوم گشت‌زنی می‌کنند، در این میان شهروندان نیز کمک بسزایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی شهر دارند.

نقیب ادامه داد: شهروندان با مشاهده موضوعات مربوط به آسیب‌های اجتماعی می‌توانند با شماره ۱۳۷ پلاس تماس بگیرند تا همکاران در گشت فوریت‌های اجتماعی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل اعزام شوند.

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: طی ۵ ماه سال جاری گشت‌های فوریت‌های اجتماعی حامی شهر به سه هزار و ۵۵۳ پیام سامانه ۱۳۷ پلاس رسیدگی کردند که ساماندهی معتادان متجاهر، متکدیان، بی خانمان‌ها، در راه ماندگان، خانواده‌های بی سرپناه، افراد در معرض آسیب، گمشدگان، کودکان کار و خیابان بیشترین پیام‌های سامانه ۱۳۷ پلاس در حوزه آسیب‌های اجتماعی را در برداشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha