توزیع کتب درسی از ۱۰ شهریور ماه

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان از توزیع کتاب‌رهای درسی از تاریخ ۱۰ تا ۲۳ شهریور ماه بین مدارس این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ رضا امیری فرد با بیان اینکه توزیع کتب درسی از ۱۰ شهریور ماه بین مدارس استان کرمان آغاز خواهد شد، گفت: دانش آموزان از ۲۴ تا ۳۱ شهریور می توانند کتاب های خود را دریافت کنند.

وی با اعلام این خبر، افزود: طبق جدول زمانبندی مندرج در شیوه‌ نامه سفارش و توزیع کتب درسی تحصیلی ۱۴۰۳ _۱۴۰۴ از دهم شهریور امکان صدور حواله سیستمی و تحویل کتب درسی به مدارس ابتدایی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی فعال شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: به مدیران مدارس تاکید می‌ شود؛ کتب درسی در فضای ایمن و استاندارد نگهداری شود، تا هیچ آسیبی نبینند و طبق شیوه نامه از تاریخ ۲۴ تا ۳۱ شهریو، در اختیار دانش‌ آموزان قرار گیرد.

امیری فرد با بیان اینکه پس از ثبت اطلاعات دانش‌آموزان در سامانه سیدا توسط مدرسه و تغییر وضعیت ثبت‌نام به قطعی، امکان ثبت سفارش کتاب‌ های درسی وجود دارد؛ تاکید کرد: دانش آموزانی که به هر دلیلی هنوز برای ثبت سفارش کتب درسی اقدام نکرده اند هر چه سریعتر با ثبت نام قطعی در یکی از مدارس نسبت به ثبت سفارش کتب درسی اقدام کنند؛ تا در ابتدای مهر ماه و آغاز سال تحصیلی مشکلی نداشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha