خدمت رسانی موکب ماهان کرمان به زوار پاکستانی اربعین

استاندار کرمان گفت: موکب ماهان جهت خدمت‌ رسانی به زوار پاکستانی اربعین حسینی در ستاد عتبات ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار صبحگاه پنج شنبه ۲۵ مرداد با همراهی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ شهردار کرمان و جمعی از مسئولین در بازدید از موکب شهر ماهان با قدردانی از دست‌ اندرکاران راه‌ اندازی موکب و خدمت‌رسانی به زوار پاکستانی اربعین گفت: شهرداری کرمان که سال گذشته در مرز ریمدان خدمات‌ دهی می‌ کرد، امسال به کمک موکب ماهان آمده و ظرفیت‌ های خود را برای زوار پاکستانی ارائه می‌ کند.

وی در این بازدید، زیرساخت‌ های موکب و خدمات‌ دهی به زائران را از جمله اسکان، پذیرایی، آبرسانی، سوخت خودروها، حمل و نقل و بهداشت موکب را مورد بررسی قرار داد و هماهنگی‌ ها برای ارائه مناسبت خدمات انجام شد.

استاندار کرمان اظهار داشت: موکب ماهان برای خدمت‌رسانی به زوار پاکستانی اربعین حسینی در ستاد عتبات ثبت شده و هیات امنا و ساختار مشخص دارد و حمایت‌ ها و پشتیانی از آن صورت می‌ گیرد.

فداکار عنوان کرد: نیمی از زائران پیاده‌ روی اربعین امسال با خودروهای شخصی به مرزها عزیمت کردند و این مسئله بار ناوگان حمل و نقل عمومی را کمتر می‌ کند.

وی تصریح کرد: تمهیدات لازم برای حمل و نقل ریلی و هوایی زائران کرمانی اربعین نیز دیده شده است و برای حجم بالای زائران در زمان برگشت نیز تدابیر در حال انجام است.

استاندار کرمان در خصوص پیاده‌ روی جاماندگان اربعین نیز خاطرنشان ساخت: در هر شهر فقط یک مسیر برای پیاده‌ روی جاماندگان اربعین مشخص شده است؛ که در شهر کرمان این پیاده روی در مسیر کرمان به حرم مطهر امامزاده حسین(ع) جوپار خواهد بود.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha