۱۵ شهریور آخرین مهلت ثبت نام رانندگان سرویس مدارس

رییس سازمان مدیریت و حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سیرجان نحوه و شرایط ثبت‌نام رانندگان متقاضی فعالیت در ناوگان حمل و نقل دانش آموزی برای سال تحصیلی ۱۴۰۴ _۱۴۰۳ را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ جواد نویدی با اشاره به نحوه و شرایط ثبت نام رانندگان متقاضی فعالیت در ناوگان حمل و نقل دانش آموزی، اظهار داشت: این امر بر اساس مصوبات آئین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزی مصوب هیئت محترم وزیران و به منظور ساماندهی و نظارت بر فعالیت سرویس مدارس و ارتقای سطح ایمنی تردد دانش آموزان انجام می‌ شود.

وی افزود: بر اساس ماده ۲ آئین‌نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزی، ثبت‌نام رانندگان متقاضی فعالیت در ناوگان حمل و نقل دانش آموزی به منظور ساماندهی، مدیریت و نظارت یکپارچه بر عملکرد مجاز حمل و نقل دانش آموزی الزامی است و رانندگان نیز موظف به ثبت‌نام و اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی صلاح (شهرداری سیرجان) هستند.

به گفته رییس سازمان مدیریت و حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سیرجان، بر اساس آئین‌ نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزی، داشتن گواهینامه رانندگی معتبر، گواهی سلامت جسمانی، عدم اعتیاد به مواد مخدر و عدم سوءپیشینه مؤثر کیفری از شرایط رانندگان متقاضی فعالیت در ناوگان حمل و نقل دانش آموزی در سال تحصیلی جدید به شمار می‌ رود.

نویدی همچنین به منظور تسریع و تسهیل در اجرای فرآیند صدور مجوز برای رانندگان متقاضی فعالیت در ناوگان حمل و نقل دانش آموزی تاکید کرد: از هم اکنون رانندگان در خصوص دریافت مدارک و گواهی‌های که نیاز به صرف زمان دارد؛ اعم از دریافت عدم اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان از مراکز معتبر و عدم سوءپیشینه مؤثر کیفری از دفاتر خدمات قضائی یا کارتابل شخصی در سامانه ثنا اقدام لازم به عمل آورند.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: والدین جامانده در طرح ثبت نام سرویس مدارس مجاز میباشند حداکثر ۱۵ شهریور ماه سال جاری در سامانه Irtusepand.ir ثبت نام نمایند.

لازم به ذکر است؛ که کلیه رانندگان سرویس مدارس باید زیر مجموعه شرکت های مجاز که لیست آنها به پیوست یا در وب سایت رسمی سازمان موجود است، قرار گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha