بررسی مشکلات حوزه مخابرات شهرستان سیرجان

جلسه بررسی مشکلات حوزه مخابرات شهرستان سیرجان به منظور بررسی مسائل و مشکلات آنتن دهی و پوشش اینترنت در شهرها و روستاهای شهرستان در محل فرمانداری سیرجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ بنا به درخواست فرماندار سیرجان نشستی با حضور مدیر مخابرات منطقه کرمان، مدیران مخابرات استان، نمایندگان اپراتورهای فعال در شهرستان، بخشداران و نماینده دستگاه های مرتبط به منظور بررسی مسائل و مشکلات آنتن دهی و پوشش اینترنت در شهرها و روستاهای شهرستان برگزار و تصمیمات لازم در جهت رفع این مشکلات اتخاذ شد.

فرماندار سیرجان در این نشست با اشاره به اینکه مشکلات آنتن دهی و پوشش نامناسب اپراتورها در برخی از نقاط شهری و روستایی به یکی از دغدغه ها و مشکلات عمده تبدیل شده است، انجام این مهم را گامی مهم در راستای توسعه پایدار و گسترش خدمات دهی به شهروندان دانست.

علی یعقوبی پور افزود: در راستای پاسخ به درخواست شهروندان و رفع مشکلات آنتن دهی و پوشش اینترنت، با پیگیری‌ های مستمر به عمل آمده و همراهی مدیر مخابرات استان و نمایندگان اپراتورها، مجوز نصب چندین سایت جدید اخذ شده است و برخی از مشکلات نصب دکل ها از جمله نبود برق و زمین نیز در این جلسه پیگیری و مرتفع شد.

وی تصریح کرد: سنجش یابی و پایش نقاط کور آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت در مسیرهای مواصلاتی شهرستان و همچنین در نقاط مختلف شهر سیرجان و روستاها نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح و مقرر شد، که کلیه اپراتورها نسبت به احداث و ارتقا دکل های مخابراتی در اسرع وقت اقدام نمایند.

گفتنی است؛ در پایان این نشست، نمایندگان اپراتورها از نقاط کور آنتن‌ دهی و اینترنت نقاط مختلف شهر سیرجان و روستاها بازدید کردند، تا پس از شناسایی، نسبت به تقویت و بهینه‌ سازی آن اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha