ساعات کاری ادارات استان کرمان کاهش یافت

معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به افزایش و تداوم گرمای هوا طی روزهای آینده، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان کرمان کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری طبنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان در این اطلاعیه آمده است: بنا به اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان، به منظور مدیریت مصرف انرژی و با توجه به افزایش دما، فعالیت تمام دستگاه‌ های اجرایی و ادارات استان کرمان از فردا شنبه ۶ مرداد تا روز دوشنبه ۸ مرداد ماه از ساعت ۶ تا ۱۱ خواهد بود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بر این اساس اقدامات لازم در راستای رعایت صرفه جویی در مصرف انرژی باید توسط دستگاه های اجرایی صورت گیرد از جمله روشن و خاموش‌ کردن سیستم‌ های سرمایشی یک ساعت بعد از ورود و یک ساعت قبل از خروج در ادارات مورد تأکید است.

همچنین جهت رعایت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، مدیران موظف هستند؛ کسری ساعت را به صورت دورکاری و با برنامه‌ ریزی و نظارت دقیق مقررات جبران کنند

لازم به ذکر است؛ کارکنان شاغل در مراکز خدمت رسان درمانی(بخش های درمانی و اداری) همچنین سایر واحدهایی که بصورت شیفت بندی انجام وظیفه می نمایند، طبق روال قبل بوده و مشمول این تغییر ساعت نمی باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha