پاسخگویی به ۴۹ هزار تماس در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز

سخنگوی شهرداری شیراز از پاسخگویی مرکز ارتباطات مردمی شهرداری به ۴۹ هزار و ۲۵۰ تماس شهروندان در سه ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس،وی از مردم دعوت کرد تا با انعکاس نظرات و دیدگاه‌های خود به سامانه ۱۳۷، چراغ راه مدیران باشند.
رضا جاویدی اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز امسال، بیش از ۱۰ هزار تماس در این سامانه ثبت و برای پیگیری و رفع مشکل به حوزه‌های متولی ارجاع شد.
او افزود: برای اولین مرتبه این مرکز با لحاظ مهلت زمانی از پیش تعریف‌شده به درخواست‌ها و شکایات همشهریان پاسخ داده است.


به گفته سخنگوی شهرداری شیراز؛ پاسخگویی به شهروندان در قالب مهلت زمانی تعیین‌شده باعث اعتمادسازی و افزایش سطح رضایت شهروندان از مجموعه شهرداری خواهد شد.


جاویدی با بیان اینکه در ایام نوروز تماس‌های زائرین و گردشگران در موضوع‌هایی مختلف همچون اسکان و اقامت، پارکینگ، مراکز تفریحی و اماکن گردشگری در این سامانه ثبت شد، افزود: علاوه بر آن ناظرین شورای اسلامی شهر بر عملکرد شهرداری برای سومین سال متمادی با بهره‌گیری از بستر این سامانه بیش از ۱۰۰۰ موردایراد و مشکل شهری را جهت پیگیری و رفع مشکل به حوزه‌های متولی ارجاع دادند.


مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: آماده‌سازی و بارگذاری لینک نقشه شهر، ارسال موقعیت مکانی مراکز اسکان و اماکن گردشگری برای مسافران، نصب بنرهای اطلاع‌رسانی ۱۳۷ و بارگذاری اطلاعات موردنیاز مسافران در قالب فایل‌ها و دفترچه‌های راهنما ازجمله اقدامات مؤثر این حوزه ارتباطی در نوروز بود.


سخنگوی شهرداری شیراز اعلام کرد: لکه‌گیری و مرمت آسفالت، سد معبر و مزاحمت، تمیزی معابر بارفروش و ساخت‌وساز غیرمجاز از موارد پرشمار در این سامانه بوده است که با اولویت ویژه در برنامه‌ریزی مجموعه شهرداری قرار گرفت و پیگیری شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha